۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱
به بهانه انحراف افکار از حوادث منطقه

سناریوی جدید عوامل بیگانه برای آشوب در جنوب کشور

تشکیلات تروریستی موسوم به المنظمه‌الوطنیه لتحریر الاحواز(حزم) متشکل از پنج گروه تروریستی خلق عرب، جبهه‌ العربیه لتحریر الاحواز، حرکه النضال العربی لتحریر الحواز، دوله العربستان، جبهه دموکراتیک ملی احواز و مقاومت ملی اهواز به سردکرگی حبیب‌ نبگان عامل بمب‌گذاری‌های استان خوزستان در سال 84 می‌باشد.
کد خبر : ۱۹۴۴۴
"صراط" - به دنبال تحولات منطقه خاورمیانه و بیداری اسلامی علیه حکام مرتجع وابسته به آمریکا در کشورهای مصر، تونس، لیبی، یمن، اردن، بحرین و عربستان که با الگو گرفتن از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران محقق شده است، سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای استعمارگر و حکومت‌های دیکتاتوری منطقه با هدف مقابله با این موج بیداری اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان منبع و منشاء این‌گونه حرکت‌ها، با بکارگیری عوامل و تشکل‌های تروریستی وابسته به خود، به بهانه‌ی سالگرد اغتشاشات سال 84 استان خوزستان، سناریوی جدید را برای ایجاد آشوب در روز جمعه ، تحت عنوان روز خشم در اهواز و برخی از شهرهای عرب‌نشین استان خوزستان طراحی نموده‌اند.

به گزارش صراط نیوز ، شواهد و قرائن بر این امر دلالت دارد که عوامل بیگانه و تشکل‌های تروریستی تصمیم دارند در مناطق عرب‌نشین استان خوزستان از جمله اهواز ضمن برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز و ایجاد درگیری و آشوب، دست به یک سلسله اقدامات تروریستی و ایذایی زده و با تداوم و گسترش این‌گونه تجمعات و اقدامات، زمینه‌های لازم را برای بهره‌برداری تبلیغاتی رسانه‌های خبری بیگانه و قرار دادن نام  کشورمان در ردیف کشورهای بحران‌زده منطقه خاورمیانه فراهم نمایند.

براساس اخبار واصله، تشکیلات تروریستی موسوم به المنظمه‌الوطنیه لتحریر الاحواز(حزم) متشکل از پنج گروه تروریستی خلق عرب، جبهه‌ العربیه لتحریر الاحواز، حرکه النضال العربی لتحریر الحواز، دوله العربستان، جبهه دموکراتیک ملی احواز و مقاومت ملی اهواز به سردکرگی حبیب‌ نبگان عامل بمب‌گذاری‌های استان خوزستان در سال 84 می‌باشد.

تشکل تروریستی "حزم" تاکنون چندین اطلاعیه در این راستا صادر و فردی به نام عادل سویدی مسئول اطلاع‌رسانی خود را برای ارتباط با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به خارج از کشور اعزام نموده است. برخی از اعضای اصلی این تشکل تروریستی چندین بار با شبکه‌های خبری عربی منطقه از جمله المستقله، الصفا، الوصال، نورالخلیجیه، الاخباریه، الرافدین، الدلیل و... در ارتباط با دعوت از مردم عرب منطقه خوزستان برای شرکت در تجمع غیرقانونی مورخ 26/1/90 مصاحبه نمودند‌ه‌اند. نامبردگان در مصاحبه‌های خود ادعا کرده‌اند که برخی کشورهای عربی منطقه آماده پشتیبانی از تجمع غیرقانونی و ایجاد آشوب در ایران هستند.

برخی گروهک‌های تروریستی مدعی وابستگی به قوم عرب‌ مستقر در خارج از کشور با صدور بیانیه‌هایی از تجمع غیرقانونی روز 26/1/90 حمایت نموده و خواستار حضور مردم در این تجمع غیرقانونی شده‌اند.

تاکنون ده‌ها تراکت و اطلاعیه در مناطق مختلف عرب‌نشین استان خوزستان با هدف تحریک مردم به شرکت در این تجمع غیرقانونی توسط عوامل بیگانه منتشر شده است.
نظرات بینندگان
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۱۷
۰
آنها کور خوانده اند با تحریک چند مزدور وابسته نمی توانند به اهداف شوم خود برسند خوزستان مظهر مقاومت ایران در برابر استکبار جهانی بوده و خواهد بود و این را در جنگ 8 ساله صدام علیه جمهوری اسلامی ثابت کرد. این گروهکهای مزدور از طرف کشورهای بیگانه منطقه مخصوصا عربستان و مزدوران داخلی سازمان منافقین تحریک می شوند.
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۹
۲۱
سلام.زیاد نگران نباشید .خبری که دست من و شما افتاد ه مطمینا 2 ماه پیش دست وزارت اطلاعات رسیده ....سربازای گمنام امام زمان خفتشون میکنن.
ناشناس
|
Poland
|
۱۱:۴۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۶
۴۲
متاسفانه هرچند وقت یکبار عناصر تجزیه طلب در خوزستان و آذربایجان شلوغ می کنند. اگر چند تا از اونا رو اعدام کنیم بقیه سوراخ موش می خرن. شما نگاهی به وب سایت ها و وبلاگ های پان عربی و پان ترکی بیندازید. نصف بیشتر این تحریکات توسط این وبلاگ ها صورت می گیره که بیشترشون هم از داخل کشور مدیریت میشه. اما متاسفانه برخورد مناسبی توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی صورت نمیگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۵
۳
جمعه روز استراحته ، روز آشوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۵
۲۰
جالبه که خوش اشتها هم هستن استان بوشهر رو هم جز نقشه خیالی خودشون حساب کردن
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۵
۰
مردان وزنان خوزستانی نقش اساسی وقابل ملاحظه ائی را درپیروزی انقلاب اسلامی داشته اند وشهدای زیادی را تقدیم انقلاب ونظام اسلامی نموده اندوکسانی که این شجره طیبه رابوجود آورده اند تمایلی برای اضمحلال آن ندارند وبه بالندگی آن فکرخواهندکرد ودل به سرسپردگان فاسد نخواهند سپرد.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰
۴
۰
جمعه روزه کله پاچه و کوه و بعدش هم یه نماز جمعه باحال هستش
بزار منافیقین فکر کنند که میتونن کاری از پیش ببرند ولی حیف و صد حیف که نمیدونن ما بیدار هستیم و پشت رهبری تا اخر ایستاده ایم
مختاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰
۴
۰
زرشک خوردنی مفیدی است
پان ایرانیست خوزستان
|
United States of America
|
۲۰:۳۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۰
۴
۲۹
پاینده ایران
این 4 نفر تجزیه طلب ضد ایرانی هیچ کاری نمیتوانند بکنند.مگر از روی جنازه میهن پرستان خوزستان رد شوند که چنین آرزوهای خامی مانند جدایی خوزستان را بتوانند محقق کنند. خوش شهدای هشت سال دفاع مقدس هنوز میجوشد.
پاینده ایران
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۱
۴۷
دست کویت و عربستان تو کاره.علاج کار یگان ویژه ایذه و یاسوجه و تیمهای عملیاتی حفاظت اطلاعات.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱۰
با با اینا حرف مفت زیاد می زنن
من بوشهریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۱۸
۰
اگر یکم سواد داشته باشید میتونید تاریخ ایران رو مطالعه کنید این نقشه ربطی به خوش اشتهایی نداره مثل بقیه ی استانها آذربایجان کردستان بلوچستان استان عربستان هم جز تقسیمات استانی بود دوره ی صفویه به بعد تا زمان رضا شاه که متاسفانه به خاطر کینه ی اشوناز جماعت اعراب به خاطر مبارزاتشون باش و با انگلیسیهای هم پیمانش نتونستن اسم این استان رو تحمل کنند و به سه قسمت تقسیم شد و اسم خوزستان بوشهر هرمزگان بهشون داده شد . اسم خوزستان از زمان رضا شاه روی این منطقه گذاشته شد.شما که تاریخ نمیدونید بی اطلاعات حرف نزنید.

در ضمن بو شهر هم اسم عربی است

ابو شهر=بو شهر
که الف اسمرو انداختن که تحریفش کنند مثل خیلی از اسامی شهرهای عربی جنوب

عمیدیه=امیدیه
عبدان( از عبدان بن امحصین بزرگ اون منطقه گرفته شده) = شد آبادان
معشور=ماهشهر
محمره=خرمشهر
سوس=شوش
حویزه=هویزه
فلاحیه=شادگان
بسیتین=بستان
حور العظیم=دشت آزادگان

و لیست طولانیه....


شهر در آخر بوشهر به معنی شهر (محل سکونت) نیست اگر بود میشد شهر بو؟؟؟ یعنی شهری که بو میده ؟


شهر=sheher اسم مرد عربی است
مثل بوعلی بو محمد بو شهر.
Boo sheher

شما حتی معانی رو نمیدونید , و فقط حکم صادر میکنید.

اگر اهل سفر هستید به بوشهر هم سر بزنید ببینید برادر عرب اونجا دارید یا نه بیخودی وجود من و امثال من رو انکار نکنید قبایل عربی زیادی اینجا زندگی میکنند و مذهب اهل سنت رو تبعیت میکنند.


اگر منطقه ای بخواد با زور شمشیر و کشتن نگه داشته بشه مطمئن باشید هیچ وقت نگه داشته نمیشه حقوق اقوام ایرانی رو عطا کنید و بهشون احترام بذارید بعد میبینید کسی تجزیه طلب نخواهد بود.

اگر حقوقشون هم نمیدید دیگه توهین نکنید!


پارس که ادب جز خصیصهاشه و اعطای حقوق بشر یکی از صفاتشه شما چرا راه کوروش و پدرانتون رو پی نمیگیرید.از ایران خودتون شروع کنیدو حقوق قومیتها تونو بدید.




اگر صداقت دارید کامنتم رو بذارید.
شباب الحمیدیه
|
United States of America
|
۱۵:۳۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
احسنت