۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

افشارزاده: ما حاشیه نداریم!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال حاشیه‌ای ندارد شما حاشیه‌ها را درست می کنید.
کد خبر : ۱۹۴۵۳۴
صراط: اولین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز در محل این فدراسیون با حضور اعضا برگزار شد.

در پایان این جلسه بهرام افشارزاده‌ مدیرعامل باشگاه استقلال و عضو هیأت رئیسه این فدراسیون در مورد این جلسه اظهار داشت:‌ بسیار خوشحال هستم که در اولین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو شرکت کردم همانطور که مطلع  هستید ورزش شنا از ورزش‌هایی است که برای هر مسلمانی تأکید شده و همه باید این رشته را یاد بگیرند.

وی ادامه داد: امیدوارم تیمی که آماده شده تا به بازی‌های آسیایی اعزام شود بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. من هم به قول خودم وفا خواهم کرد و حمایت‌های خوبی از این رشته خواهم داشت. امیدوار هستم این جمع همدلی که در فدراسیون شنا جمع شده است توان این را داشته باشند که در بازی‌های آسیایی و حتی المپیک موفق باشند.

 مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال تصمیم ندارد در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو تیم‌داری کند، تصریح کرد: من خودم پیشنهاد دادم و ما در حال حاضر مشغول تیم‌داری هستیم نه باشگاه‌داری. حتما در آینده چند ورزشکار در رشته‌های شنا و شیرجه را انتخاب خواهم کرد و خودم اسپانسر آنها می‌شوم و قول می‌دهم تا آخر خط آنها را حمایت کنم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که این روزها حاشیه‌هایی درگیر باشگاه استقلال شده که یکی از مهم‌ترین آنها پلمپ شدن این باشگاه است، تصریح کرد: حاشیه‌ها را شما ایجاد می‌کنید. ما حاشیه‌ای نداریم.شهرداری منطقه 2 یک دیدار ادواری دارد. ما تابلوی خیلی قشنگ ساخته‌‌ایم و مسئولان وقتی برای بازدید از آنجا آمدند فهمیدند که اینجا باشگاه استقلال است و بعد از سلام و احوالپرسی آنجا را ترک کردند. در مورد اسپانسر هم باید بگویم تا به حال مشکلی نداریم. در مجموع ورزش قهرمانی مشکل مالی دارد. مربی و ورزشکار باید تأمین شوند همچنین به پوشاک و اعزام نیاز داریم.به هر حال ما تلاش می‌کنیم از حداقل امکانات حداکثر استفاده را کنیم.
منبع: فارس