۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

سلیمی: دست آقایان درد نکند!

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا در مسابقات آسیایی رکورد دنیا را جابه‌جا کنم.
کد خبر : ۱۹۴۵۵۰
صراط: بهداد سلیمی که در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات اینچئون حضور یافته بود در خصوص شرایط تیم وزنه‌برداری گفت: شرایط بسیار خوب است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا دو هفته آینده شرایط همین گونه باشد وضعیت خوبی خواهیم داشت. 

وی افزود: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در مسابقات آسیایی اینچئون چند مدال کسب کنیم. تیم وزنه‌برداری دو روز پیش رکوردگیری داشت که همه در این مسابقه خوب عمل کردند و در حد کسب مدال بودند. امیدوارم در اینچئون نسبت به دوره‌های قبلی نتیجه بهتری کسب کنیم.

سلیمی در خصوص اینکه گفته می‌شود مراسم تجلیل از قهرمانان دوره‌های قبلی و پرداخت پاداش‌ها بار دیگر عقب افتاده گفت: این موضوع به هیچ وجه خبر خوبی نیست و باید بگویم که دست آقایان درد نکند. جوایزی که از سال 2012 مانده هنوز پرداخت نشده و این خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات رکوردگیری رکود جهان که پیش از این در اختیار خودش بود را یک کیلو جابجا کرده اظهار داشت: امیدوارم بتوانم این رکورد را به صورت رسمی ثبت کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در اینچئون این وزنه را بالای سر ببرم. 

سلیمی در خصوص مشکلی که تخته وزنه‌برداری در مسابقه دو روز قبل داشت، عنوان کرد: این فقط اعتقاد من نبود و همه وزنه‌برداران معتقد بودند که تخته مشکل دارد و کمی شیب داشت و این روی عملکرد ورزشکاران تاثیرگذار بود.

وی در پاسخ به این سوال که در خصوص مشکلات وزنه‌برداری با وزیر ورزش و جوانان صحبت کرده است یا نه گفت: هیچ صحبتی با وزیر نداشتم.


منبع: تسنیم