۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
حسینی:

گفتند 50 میلیون بده تا مشکل سربازی‌ات را حل کنیم!

دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان گفت: دو سال پیش به من پیشنهاد کردند 50 میلیون بده تا مشکل سربازیت را حل کنیم.
کد خبر : ۱۹۴۸۳۸
صراط: سیدحسین حسینی در مورد تساوی یک بر یک مقابل سپاهان گفت: بازی سختی بود ما دو هفته خوب نتیجه نگرفته بودیم و خدا را شکر توانستیم با یک امتیاز از اصفهان برگردیم. سپاهان تیم خیلی خوبی است و در نیمه دوم به ما خیلی فشار آورد. تمامی بازیکنان ملوان با تمام وجود بازی کردند و همه زحمت کشیدند و رافخایی هم در خط حمله بسیار خوب بازی کرد و گل مساوی را زد.
 
وی در مورد دلیل غیبتش در تیم ملی امید گفت: در زمان علیرضا منصوریان عضو تیم بودم. برای این تیم صحبت‌هایی هم شده بود که دوباره به تیم امید دعوت شوم و قرار بود بین من و بیرانوند یکی به تیم امید برود اما در نهایت تصمیم گرفته شد دروازه‌بان‌هایی که در تیم هستند همراه تیم به بازی‌های آسیایی بروند.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان در مورد شرایط این تیم گفت: شرایط تیم خوب است و از انتخاب ملوان راضی هستم دو هفته هم بینی‌ام شکسته بود و کمی از آمادگی دور شدم اما در صورتی که به من بازی برسد در آینده هم تلاش می‌کنم بازی‌های خوبی برای ملوان انجام دهم.
 
حسینی در مورد اینکه تیم امید می‌تواند در بازی‌های آسیایی موفق شود،‌گفت: امیدوارم این تیم موفق شود در زمان منصوریان باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن ندادند وگرنه آن تیم می‌توانست موفق شود و مقام بیاورد.
 
وی در مورد شرایط آینده‌اش در فوتبال گفت: من دو سال باید در ملوان سربازی خود را بگذرانم بنابراین فصل آینده هم سربازم و باید در ملوان حضور داشته باشم و با توجه به اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم باید به استقلال بروم. باید از امیر قلعه‌نویی هم خیلی تشکر کنم او از من خواست که بمانم و در تیم تلاش کنم اما به خاطر شرایط خدمت سربازی مجبور به جدایی شدم. در روزهای آخر خیلی استرس گواهی تحصیلی برای خدمتم را داشتم خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت و من دو فصل دیگر به استقلال برمی‌گردم.
 
وی در مورد اینکه جنجال کارت پایان خدمت در فوتبال ایران حواشی زیادی ایجاد کرد و آیا به او هم پیشنهاد دریافت کارت پایا خدمت در قبال پول را داده بودند، گفت: بله دو سال پیش به من پیشنهاد شد 50 میلیون تومان بده تا مشکل سربازی‌ات را درست کنیم اما من مشورت کردم و همه به من گفتند چنین کاری نکن و به خدمت سربازی برو و من هم انتخاب عاقلانه‌ای داشتم و خوشحالم که به ملوان آمدم.
 
وی در مورد اینکه این پیشنهاد از سوی چه کسانی به او شده بود، گفت: از سوی افرادی غریبه که اصلا نمی‌شناختمشان.
منبع: فارس