۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

اهواز، عقاب و مسی خود را پیدا کرد!

تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر مقابل فولاد به اولین گل خود در لیگ برتر رسید.
کد خبر : ۱۹۴۸۵۵
صراط: دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 18 و 50 دقیقه با حضور حدود 200 هوادار در ورزشگاه دستجردی آغاز شد و در پایان نیمه اول خودروسازان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند. حواشی نیمه نخست این بازی به شرح زیر است:

* حدود 100 هوادار اهوازی در ورزشگاه حضور داشتند آنها پیش از آغاز بازی امیر حاج‌رضایی مشاور تیم فوتبال پیکان را مورد تشویق خود قرار دادند که او هم برای آنها دست تکان داد. لیدر هواداران فولاد پیش از آغاز بازی تاکید داشت که هواداران هیچ شعار غیراخلاقی به داور و بازیکنان حریف ندهند و فقط فولاد را تشویق کنند.

* میلاد نوری که در دیدار گذشته پیکان در ترکیب 18 نفره حضور نداشت در این دیدار جزو بازیکنان اصلی به میدان رفت اما همچنان جهانگیر عسگری جایی در ترکیب این تیم ندارد و در لیست 18 نفره قرار نگرفت. عسگری چند روزی است که با بازیکنان تمرینات خود را انجام می‌دهد اما فقط دور زمین می‌دود.

* در دقیقه 6 سوراکا هافبک بوسنیایی پیکان با شوتی توپ را به تیرک افقی دروازه فولاد زد.

* حمید حاج‌رضایی و ابراهیم ثنایی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* سیدعلی حسینی مدافع پیکان در دقیقه 20 دچار مصدومیت شد که به این دلیل جای خود را به علیرضا محمد داد.

* هنگامی که تابلوی تعویض بالا رفت به اشتباه شماره 2 را به جای شماره 99 نمایش داد.

* هواداران فولاد دروازه‌بان این تیم یعنی علی سلیمی را با شعار عقاب خوزستان تشویق کردند همچنین آنها به اسماعیل شریفات لقب مسی اهواز دادند.

* تیم فوتبال پیکان در دقیقه 36 این بازی توسط اتروویچ به گل برتری رسید که این گل اولین گل شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در چهاردهمین دوره لیگ برتر به حساب می‌آید.

* در جریان نیمه اول اسماعیل شریفات هنگامی که خطایی روی او صورت گرفت، روی زمین افتاد که سوراکا هافبک پیکان نسبت به او معترض شده و با او درگیر شد. همین موضوع باعث شد داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان دهد.

* اسکوچیچ سرمربی فولاد در صحنه‌ای که توپ به بیرون رفته بود با حرکت تکنکیی توپ را مهار کرد که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* هواداران فولاد پس از دریافت گل پیکان را ضد فوتبال دانستند.

* پس از پایان نیمه اول هواداران فولاد تیم‌شان را مورد تشویق خود قرار دادند.
منبع: فارس