۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
حبیبی:

«حُر» درخواست شهادت کرد نه پُست‌!

وی تصریح کرد: ولی «حُر» آن شخصیت بزرگ عاشورا وقتی که از عمل زشت گذشته پشیمان شد، در مقابل حضرت امام حسین (ع)، مطالبه رفتن به میدان و شهادت را داشت اما یک عده‌ای از حُرهای فعلی بلافاصله متوقع پست‌های مهم کشوری هستند.
کد خبر : ۱۹۴۸۹۲
صراط: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، گفت: هیچکس از جریان اصول‌گرایی جز با پایبندی به ضرورت وحدت اصولگرایان دِینش را به جریان اصولگرایی و انقلاب اسلامی نمی‌تواند ادا کند.
 
محمدنبی حبیبی در حاشیه مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت امام جمعه بهشهر گفت: آیت‌الله جباری شخصیتی متعلق و محدود به بهشهر و مازندران نبود، یک شخصیت ملی و مذهبی و اثرگذار بود که اثر وجودیشان به‌ ویژه در خبرگان رهبری یک اثر بسیار مهم و در مواردی تعیین کننده بود.
 
وی اضافه کرد: در مواردی که مسافرتی به بهشهر داشتم، یکی از مقیداتم این بود که به اتفاق اعضای حزب موتله این شهرستان به حضور آیت‌الله جباری بروم.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تجلیل کم‌نظیری که مردم در مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید بهشهر داشتند، افزود: این موضوع، نشان می‌دهد که محوریت روحانیت مثل قبل تعیین کننده است، تجلیل از آیت الله جباری، تجلیل از انقلاب و روحانیت به حساب می‌آید.
 
وی در بخش دیگری از گفت‌وگو درباره نظر حزب موتلفه اسلامی نسبت به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای خبرگان رهبری، به فارس گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، همه ما باید موضوع فتنه و فتنه‌گران را یک موضوع جدی تلقی کنیم، عده‌ای در حال تلاش برای پاک‌ کردن صورت مسئله فتنه 88 هستند تا آنها را تطهیر کنند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه پاک‌ کردن صورت مسئله فتنه 88 یک خیانت تاریخی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما یک‌بار در 23 تیرماه 78 و بعد از شکست در آن فتنه، نیروهای خود را بسیج کردند تا با کشاندن مردم به خیابان‌ها حوادثی نظیر گرجستان و اوکراین و جاهای دیگر را در کشور ما با پشتیبانی خارجی تحقق بدهند.
 
حبیبی بیان داشت: آنهایی که در پی پاک کردن صورت مسئله فتنه هستند، می‌خواهند نسل آینده را از این واقعه تاریخی که با هدف براندازی جمهوری اسلامی انجام شد، پاک کنند.
 
وی تصریح کرد: برخی افراد در منصب‌های بسیار بالایی که بوده و هستند؛ با فراموش کردن حادثه فتنه‌گرانه 88 به دنبال این هستند که علاوه بر تطهیر فتنه‌گران، زمینه حضور مجدد آنها را به دستگاه‌های حکومتی فراهم کنند.
 
حبیبی بیان داشت: البته فتنه‌گرانی که به توبه می‌رسند؛ در صورتی که استحقاق پذیرش توبه را داشته باشند، نظام از حدی از رافت برخوردار است که توبه آنها را خواهد پذیرفت ولی آنها نمی‌توانند مطالبه مسئولیت‌هایی را در جمهوری اسلامی داشته باشند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، اضافه کرد: امروز تعداد کسانی که اعلام «حُر» شدن می‌کنند روزبه‌روز در حال افزایش است، البته اگر این موضوع واقعا صادقانه باشد، باید استقبال کرد.
 
وی تصریح کرد: ولی «حُر» آن شخصیت بزرگ عاشورا وقتی که از عمل زشت گذشته پشیمان شد، در مقابل حضرت امام حسین (ع)، مطالبه رفتن به میدان و شهادت را داشت اما یک عده‌ای از حُرهای فعلی بلافاصله متوقع پست‌های مهم کشوری هستند.
 
حبیبی تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم که صورت مسئله فتنه 88، در تاریخ ایران همچنان درخشان باقی بماند.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره ضرورت وحدت ائتلاف اصولگرایان، اظهار داشت: ضرورت وحدت و ائتلاف اصولگرایان هم برای حراست و حفاظت از اصل انقلاب اسلامی و هم برای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.
 
وی در پایان گفت: با درس‌هایی که اصولگرایان در طول سال‌های گذشته آموختند؛ هیچکس از جریان اصولگرایی جز با پایبندی به ضرورت وحدت اصولگرایان دِینش را به جریان اصولگرایی و انقلاب اسلامی نمی‌تواند ادا کند.
منبع: فارس