۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۴

مجلس قانون جديد مطبوعات را تدوين مي‌كند‌

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس‌ گفت: مجلس راساً قانون جديد مطبوعات و خبرگزاري‌ها را تدوين مي‌كند.
کد خبر : ۱۹۵۲۹

به گزارش صراط نیوز، غلامعلي حداد عادل ‌در حاشيه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اينكه مجلس منتظر بود تا وزارت ارشاد قانون مطبوعات را به صورت لايحه به مجلس بفرستد، افزود: وزارت ارشاد اين كار را انجام نداد و مجلس در نظر دارد راسا اقدام به تدوين اين قانون كند.
وي با بيان اينكه طرح نظارت بر مديريت صدا و سيما نيز در كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي قرار دارد، اظهار داشت: بررسي اين طرح آغاز نشده و پس از بررسي بودجه سال 90 در دستور كار كميسيون قرار مي‌گيرد.

* عملكردها در مباحث ظهور نبايد سليقه‌اي باشد
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتقادها در مورد مستند "ظهور نزديك است " گفت: در باب ظهور و علائم آن وظيفه ما در دوران غيبت بايد منطبق بر رفتار بزرگان و علماي بزرگ اسلام باشد.
وي با بيان اينكه در مباحث ظهور بايد نگاه كنيم ببينيم بزرگان ما چگونه رفتار مي‌كنند و ما نيز رفتارمان را به همان روش نزديك كنيم، يادآور شد: نبايد در مورد اين مسائل يك سليقه خاص مطرح باشد.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي روز گذشته به منظور شركت در يادواره 55 شهيد امت‌آباد شهرستان آمل به مازندران سفر كرده بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
اصل‏ بيست و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: «نشريات‏ و مطبوعات‏ در بيان‏ مطالب‏ آزادند مگر آنكه‏ مخل‏ به‏ مباني‏ اسلام‏ يا حقوق‏ عمومي‏ باشد. تفصيل‏ آن‏ را قانون‏ معين‏ مي‏ كند.»
قانون اساسی پیمان دولت و مردم است به آن خیانت نکنید