۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶

شاعران فتنه از من انتقام گرفتند

یک شاعر، علت تقلیل مدرک تخصصی خود از سوی اعضای جدید کمیته تخصصی ارزشیابی شاعران و نویسندگان وزارت ارشاد را انتقامجویی شخصی دانست.
کد خبر : ۱۹۵۳۷۰
صراط: یک شاعر، علت تقلیل مدرک تخصصی خود از سوی اعضای جدید کمیته تخصصی ارزشیابی شاعران و نویسندگان وزارت ارشاد را انتقامجویی شخصی دانست.

اعضای جدید کمیته تخصصی ارزشیابی شاعران و نویسندگان که افراد نزدیک به حزب منحله مشارکت هستند در نخستین جلسه خود گواهینامه درجه یک مصوب این کمیته برای عباسعلی براتی‌پور را بدون ارائه هیچ دلیلی به گواهینامه درجه سه تقلیل دادند!

براتی‌پور در گفت وگو با خبرنگار کیهان گفت: دلیل تنزل مدرک بنده از سوی اعضای جدید کمیته تخصصی ارزشیابی شاعران و نویسندگان وزارت ارشاد، انتقامجویی است و بس!

این شاعر دفاع مقدس تصریح کرد: ماجرا از این قرار است که آقای ساعد باقری دستور داده که با تقلیل مدرک بنده از من انتقام بگیرند، چون بنده حاضر نشدم در جریان فتنه 88 با ایشان همراه شوم.

وی ادامه داد: البته آنها با این کار به خودشان لطمه زدند. چون هرکس حق را ناحق کرده و به دیگران جفا می‌کند، در اصل، اعتبار خودش را زیر سؤال می‌برد وگرنه اینگونه عنوان‌‌ها و مدارک اصلا برای من مهم نیست و تأثیری بر زندگی و کار من نمی‌گذارد.

براتی‌پور اظهار داشت: اتفاق جالب این است که آقای صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، خودش در جلسه‌ای که در آن دستور تنزل مدرک بنده صادر شده حضور داشته است، اما دوستان وقتی موضوع را از وی پیگیری کردند، گفت که اصلا در جریان نیست و در جلسه نبوده است!

وی افزود: متأسفانه برخی از اقدامات وزارت ارشاد به گونه‌ای است که گویی قصد دارد از هنرمندان متعهد زهر چشم بگیرد!