۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
عضو شورای شهر مطرح کرد:

کتک خوردن رئیس کلانتری از مامور شهرداری تهران!/معاون قالی باف: فرد مصدوم قطع نخاع نشده!

در این حادثه که گزارش آن را به طور کامل مشاهده کردم این شهروند سرهنگ بازنشسته بوده و به شدت از ناحیه گردن آسیب دیده است.
کد خبر : ۱۹۵۶۸۰

صراط: رئیس کمیته ایمنی شورای شهر با اعلام زخمی شدن یک سرهنگ بازنشسته از سوی مامور مددکار اجتماعی شهرداری گفت: چرا هنوز شهرداری اقدامی اساسی در خصوص جلوگیری از این اتفاقات انجام نمی‌دهد.

معصومه آباد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته یکی از شهروندان که در حال گذر از خیابانی بوده است با دیدن صحنه درگیری مددکار شهرداری با یک متصدی شهرداری برای پادرمیانی بین این دونفر وارد عمل شدند و زخمی می‌شوند.

وی افزود: در این حادثه که گزارش آن را به طور کامل مشاهده کردم این شهروند سرهنگ بازنشسته بوده و به شدت از ناحیه گردن آسیب دیده است.

آباد گفت: چیزی که بسیار ما را متاثر کرد این بود که وقتی پرونده این فرد را دیدم متوجه شدم که او رئیس کلانتری بوده و از خود پرسیدم وقتی که چنین فردی از ماموران شهرداری تا حدی کتک می‌خورد که کارش به بیمارستان می‌کشد چطور می‌توانیم جان شهروندان عادی را در مقابل این افراد حفظ کنیم.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر از معاون خدمات شهری شهرداری تهران خواست برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی که منجربه آسیب دیدگی شهروندان می‌شود کمیته‌ای تشکیل دهد تا نظارت دقیقی بر فعالیت چنین شرکت‌های پیمانکاری و ماموران آن داشته باشند.

پس از این اظهارات معصومه آباد مجتبی عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در صحن علنی در این باره توضیح داد و گفت: ما از این واقعه متاسفیم. این برادر عزیز و بزرگوار و شهروند خوب که سابقه نیروی انتظامی بوده، در کار واحدی که نیروی انتظامی هم در آن حضور داشته، دخالت کرده و منجر به درگیری شده. این شهروندعزیز در بیمارستان بستری شده ولی این که می گویند گردنش شکسته درست نیست، چون اگر شکسته بود، قطع نخاع می شد ولی الان قطع نخاع نشده است."

او درباره اقدامات شهرداری برای دلجویی از این مصدوم گفت: "این برادر در شهرداری حاضر شد و فیلمش هم موجود است. مطلب این درگیری در روزنامه ایران منتشر شد و او فردای آن روز تکذیب کرد. شهردار منطقه به عیادت او رفته و او همرده و همکار جناب سرهنگ بیات است که مسئول اجراییات شهرداری است و در دفتر ایشان نشسته است. ما از این واقعه ناراحت هستیم و تلاش داریم این موضوع را پیگیری کنیم و اعضای شورای شهر هم بهتر است قبل از تذکر این موارد، از صحت و سقم این مطالب آگاه شوند

گفتنی است چندی پیش ماموران مبارزه با سد معبر شهرداری تهران در منطقه 4 با یکی از دستفروشان در مقابل دیدگان فرزندش درگیر شده که جراحات وارد آمده به این فرد در نهایت منجر به مرگ وی شد .
نظرات بینندگان
مه افرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۹۳
۳
حتما باید گردنش می شکست وقطع نخاع می شد به قول این برادر عزیر هنوز که گردن ان سرهنگ نشکسته تا قطع نخاع شود وقتی شکست خبر دهید به این برادر عزیز مثل اقای چراغی که مرد و خبر اوردند که مرد جی شد هیچی قاتل ازادانه می چرخد
يك پزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۲۳
۱۳
اصلا اينطور نيست كه هر كس گردنش بشكنه قطع نخاع ميشه ، در حوادث مخصوصا رانندگي اولين جايي كه احتمال تروما و شكستگي دارد گردن است و در بسياري موارد از يك تا چند تا از مهره هاي گردن دچار شكستگي هاي مختلف. ميشود بدون آسيب زدن به نخاع و طناب نخاعي ، تنها در مواردي كه شكستگي جابجا شونده وجود داشته باشد احتمال قطع نخاع وجود دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۶۹
۴
شهروندان برای ایمن ماندن از ...................... به لباس فولادی و زره مجهز شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۵۴
۱۰
آقای قالیباف فقط برای نیروی انتظامی فرد مناسبی هستند و لاغیر چون با روحیه ایشان شدید جوره به خصوص آگاهی چه کارش به سیاست.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۶۳
۵
باسلام و احترام
لطفا این موارد را بعنوان یک رسانه بطور جدی پیگیری نمایید
این سومین مورد از شهرداری تهران است
باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۱۸
۵
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۶۸
۷
چه كولاكي كرده اين شهرداري تهران با اين بزن بهادرهاش
عملاً شده لونه يه مشت .....................