۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

تخلف رییس دفتر روحانی +عکس

رئیس پلیس راهور ناجا، به عکس منتشر شده و منتسب به رئیس دفتر رئیس جمهور در هنگام موتورسواری بدون کلاه ایمنی، واکنش نشان داد.
کد خبر : ۱۹۵۷۲۳
صراط: سردار اسکندر مومنی در حاشیه مراسم توسعه سامانه کنترل هوشمند ترافیک و اضافه شدن 192 دستگاه دوربین ثبت تخلف در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیراً عکسی از دکتر نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور منتشر شده است که بدون داشتن کلاه ایمنی در ترک یک دستگاه موتورسیکلتی که یک کودک خردسال نیز بر روی آن سوار شده‌ است و اینکه آیا این یک تخلف است یا خیر؟ اظهار داشت: من در مورد شخص خاصی صحبت نمی‌کنم و به نظر من شما خودتان پاسخ این سوال را دادید ولی به هر حال موتورسیکلت و دوچرخه جزو وسائل نقلیه‌ای هستند که در صورت عدم رعایت قانون استفاده از آن‌ها، مشکلاتی را برای راکبینش به وجود می‌آورد.


تخلف رییس دفتر رئیس جمهور + عکس

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در خصوص چگونگی صدور گواهینامه برای فوتبالیست‌هایی که با جعل مدارک پزشکی، موفق به اخذ کارت معافیت پزشکی نیز شده‌اند، گفت: باید منتظر ماند تا بررسی سازمان وظیفه عمومی در خصوص معافیت فوتبالیست‌ها به پایان برسد و اسامی متخلفین منتشر شود؛ آن موقع باید بررسی کنیم که آیا اصلا این افراد گواهینامه رانندگی دارند یا خیر؟، یا زمان صدور گواهینامه آن‌ها چه زمانی است؟ و اینکه آیا نوع عارضه و بیماری آن‌ها منافاتی با صدور گواهینامه و تست پزشکی پیش نیاز گواهینامه دارد یا خیر؟
منبع: تسنیم