۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

منتقمی: حکم درخشان موقت است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حکم سرمربی‌گری حمید درخشان موقت است و هر لحظه امکان دارد اتفاقات دیگری بیافتد.
کد خبر : ۱۹۵۹۷۰
صراط: بهروز منتقمی سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه شرایط باشگاه چطور می‌شود، عنوان کرد: باید منتظر گذشت یکی دو هفته باشیم تا شرایط‌مان را ارزیابی کنیم. ما پیشگو نیستیم و نمی‌توانیم از الان درباره آینده صحبت کنیم.

وی درباره اینکه علی دایی اعلام کرده تا به او به صورت رسمی اعلام برکناری نشود، در تمرین حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: اکنون برای این کار به اینجا آمده‌ایم تا این کار را انجام دهیم.

منتقمی درباره گلایه علی دایی در رابطه با اینکه حتی یک پیامک هم ندادند تا بگویند او برکنار شده است، تصریح کرد: به هر حال این تغییر و تحولات صورت گرفته است، علی دایی خدمات زیادی را به فوتبال ایران ارائه داده است. او به عنوان سرمربی تلاش زیادی کرده است و امروز شما این موضوع را انعکاس می‌دهید.

وی در مورد این که برکناری علی دایی و حضور درخشان را چه کسی اعلام خواهد کرد، تصریح کرد: هیأت مدیره این موضوع را به ما اعلام می‌کند و ما آن را ابلاغ خواهیم کرد که این موضوع از سوی هیأت مدیره اعلام شده است.

منتقمی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعا این اتفاقات در چند ساعت رخ داده است، گفت: این تصمیم هیأت مدیره بوده است و در جلسه به این جمع‌بندی رسیدیم.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه هواداران به شدت علیه این تصمیم موضع گرفتند، خاطرنشان کرد: به هر حال هواداران هم نظر خودشان را دارند و چه اشکال دارد صحبت خود را بیان کنند.

وی در مورد برکناری علیرضا رحیمی و اینکه او مخالف تغییر کادر فنی بوده است، گفت: به هر حال نظرات مختلف است و باید در این مورد از خود رحیمی سؤال کنید.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی حکم سرمربی‌گری حمید درخشان صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: همین حالا این کار انجام می‌شود البته حکم درخشان تاریخ ندارد و به صورت موقت است، هر لحظه امکان دارد اتفاق دیگری بیافتد.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود فردی به جای دایی انتخاب شود که کارنامه بهتری از او داشته باشند، گفت: حکم درخشان موقت است و در ادامه ممکن است اتفاقات دیگری بیافتد. شخصا علی دایی را دوست دارم و به او علاقمند هستند. تعصب و غیرت دایی را در زمان حضورش در تیم ملی و یا باشگاه سایپا فراموش نمی‌کنم. امیدوارم دایی روز به روز پیشرفت کند و در تیم‌های دیگر به موفقیت برسد.

منتقمی در مورد اینکه بحث حضور زلاتکو کرانچار مطرح شده است، گفت: این موضوع را از شما می‌شنوم.

وی در مورد مطرح شدن نام افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ گفت: نمی‌توانیم در این مورد نظر بدهیم.
منبع: فارس