۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴

پیام جنبش جهاد اسلامی به مناسبت عمل جراحی رهبر انقلاب

دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت موفقیت عمل جراحی رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد که چشم امید ملت فلسطین بعد از خدا به حمایت‌های رهبر ایران است.
کد خبر : ۱۹۵۹۹۴
صراط: پایگاه اینترنتی دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با انتشار پیامی مقام عظمای ولایت را پشتیبان دائمی مردم ، مقاومت و آرمان فلسطین دانست.

متن نامه به این شرح است:

ولی امر مسلمین سلام علیکم

خبر عمل جراحی آن مقام عظیم را با نگرانی پیگیری نمودیم و از موفقیت آمیز بودن آن بسیار شادمان شدیم.

سپاس پروردگار متعال که بار دیگر جنابعالی را در کمال تندرستی می بینیم ، لبخند های مقام عظمای ولایت پس از عمل جراحی که آن را در شبکه های تلویزیونی مشاهده نمودیم ، باعث دلگرمی اینجانب ، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تمام رزمندگان مقاومت فلسطین شد که همواره مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرتعالی قرار داشته و دارند.

ضمن شکر گذاری به درگاه  پروردگار باریتعالی به خاطر موفقیت آمیز بودن عمل جراحی و سلامتی ولی امر مسلمین،  از طرف خود ، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، رزمندگان مقاومت فلسطین و مردم این سرزمین که برای آزادی فلسطین ، مسجد الاقصی و قدس شریف چشم امیدشان پس از خداوند به حمایت های بی دریغ آن جناب وملت شریف ایران است ، برای مقام عظمای ولایت طلب تندرستی از خداوند دو گیتی مسئلت نموده و امیدوارم سایه آن مقام گرامی بر سر مردم  و کشور ایران ، فلسطین و تمام امت عربی و اسلامی پاینده باشد.

ناصر ابو شریف

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران

منبع: تسنیم