۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
رسول خطیبی:

دیدار با پرسپولیس به تاریخ پیوست

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: دیدار با پرسپولیس به تاریخ پیوسته است و نباید به فکر آن باشیم و بازی با راه‌آهن را فراموش کنیم.
کد خبر : ۱۹۶۱۰۵
صراط: رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن اظهار کرد: با روحیه‌ای که در 3 بازی گذشته پیدا کرده‌ایم و انگیزه‌ای که برای جمع کردن 3 امتیاز مسابقات داریم فردا برای کسب پیروزی به مصاف حریف خود می‌رویم.

وی افزود: حمید استیلی یکی از بهترین‌های ایران است و مربی بادانشی است. تیم بهتری نسبت به سال گذشته دارد ولی ما امیدواریم با تمرینات منظمی که داشته‌ایم مشکلی در بازی فردا نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با بازیکنان تیمم صحبت کرده‌ام و آنها می‌دانند که بازی با پرسپولیس به تاریخ پیوست و نباید در فکر آن بازی بمانیم و به راه‌آهن فکر نکنیم.

خطیبی با اشاره به جدایی عبدالزهرا خاطرنشان کرد: من خودم این بازیکن را انتخاب کرده بودم و از نظر اخلاقی و فنی بازکین خوبی بود. بعد از بازی پرسپولیس صحبتی با او نداشتم و این بازیکن به من پیامک داد که به خاطر مشکلاتی که دارم نمی‌توانم در اختیار تراکتورسازی باشم و از شما تشکر می‌کنم. ما نیز برای این بازیکن آرزوی موفقیت داریم و به دنبال جایگزین برای این بازیکن هستیم.

وی تصریح کرد: نمی‌توان از یک تیم انتظار داشت که همشه عملکردی عالی داشته باشد. من بعد از بازی با پرسپولیس گفته بودم که نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتیم اما در بین 2 نیمه مسائلی را مطرح کردم و نتایج خوبی گرفتیم و تلاش می‌کنیم از این به بعد نیز مشکلاتی که داریم برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره جلسه‌ای که با نیروی انتظامی و یگان ویژه داشتند تأکید کرد: من باید از مجموعه نیروی انتظامی و یگان ویژه تشکر کنم که بعد از بازی با پرسپولیس جلسه‌ای ترتیب دادند و ما نقطه نظرات باشگاه و کانون هواداران را مطرح کردیم و مشکلاتی که بود برطرف شد.

خطیبی افزود: هواداران بدانند که نیروی انتظامی دوست دارد استادیوم پر شود اما بعضاً شیطنت‌هایی که از سوی برخی هواداران صورت می‌گیرد باعث می‌شود بیشتر هواداران به ورزشگاه نیایند که امیدواریم تمامی مشکلات از بین برود.

وی در پاسخ به اینکه آیا مشکلات مالی تراکتورسازان برطرف شد گفت: تمامی تیم‌ها مشکلات مالی دارند و ما هم از این قائله جدا نیستیم. مدیرعامل باشگاه تلاش می‌کند که این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم قبل از بازی با سپاهان بازیکنان‌مان شارژ مالی شوند چرا که تیم که ‌آسیایی است و جزو 3 تیم برتر به شمار می‌رود نباید مشکلی بر سر راه خود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دیدارش با پیام صادقیان تصریح کرد: پیام از دوستان من است و هفته‌ای چند بار با یکدیگر تماس تلفنی داریم, وقتی ما برای بازی پرسپولیس در تهران بودیم با من تماس گرفت و به هتل ما آمد تا با بازیکنان تراکتورسازی و من دیدار داشته باشد که این ارزش یک بازیکن را نشان می‌دهد.

منبع: تسنیم