۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

انفجار شدید یک ویلا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید یک منزل مسکونی در محله 13 آبان خبر داد.
کد خبر : ۱۹۶۲۵۶
صراط:سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 18:23 روز گذشته یک مورد حادثه انفجار منزل مسکونی به آدرس 13 آبان به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 48 و 82 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان یک طبقه ویلایی بود افزود: آتش‌نشانان پس ازحضور در محل مشاهده کردند که به علت انفجار این خانه به شکل 100 درصدی تخریب شده و به بخش‌هایی از ساختمان مجاور نیز آسیب جدی وارد شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سه زن در ساختمان مجاور و یک مرد در ساختمان محل حادثه حضور داشتند افزود: این افراد دچار آسیب‌دیدگی شده و یکی از آنان نیز در زیر آوار محبوس شده بود که آتش نشانان این افراد را خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی افزود: در میان آسیب دیدگان حال یکی از خانم‌ها وخیم گزارش شده است.

وی در باره علت وقوع این حادثه نیز افزود: بررسی کارشناسان آتش نشانی حاکی از این است که نشت گاز شهری و ایجاد جرقه علت وقوع این حادثه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به ایمن سازی محل از سوی آتش‌نشانان اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی در ساعت 19:45 به عملیات خود خاتمه دادند.