۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

نامه وکیل صدام به اوباما

وکیل صدام حسین در نامه ای به اوباما به وی هشدار داد که تروریست ها به خانه ات خواهند آمد و اعضای خانواده ات را می ربایند.
کد خبر : ۱۹۶۴۵۷
صراط: در نامه ای که منتسب به " بدیع عارف " وکیل صدام به باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا فرستاده است آمده است: " آقای اوبامای عزیز.. سال 2010 بهت هشدار دادم یادت میاد؟.. در نامه ای که چهار سال پیش در سال 2010 برای شما نوشتم توضیح دادم و هشدار دادم که القاعده و گروههای تروریستی بخاطر جنایتهای وحشتناک شما تبدیل به قطب دوم دنیا خواهند شد. این گروهها تا زمانیکه ظلم وجود داشته باشد قطب دوم دنیا باقی خواهند ماند."

به گزارش "النخیل"؛ "عارف" فرستادن آن نامه را مبتنی بر آینده نگری نداست بلکه معتقد است هر انسان عاقلی که سیاستهای امریکا را دنبال کند به این نتیجه میرسید.

وی در ادامه افزود: " ظلم و ستمهایی که شما انجام دادید باعث شد تا صدها و هزاران و حتی ملیونها نفر به این گروههای تروریستی و سلفی بپیوندند و زیر پرچم آنها بروند و این روند به شکلی ادامه خواهد داشت که نه تنها شما بلکه هیچ گروه و نیروی دیگری هم نخواهد توانست در مقابل آنها ایستادگی کند."

"عارف" همچنین در هشداری به اوباما گفت: " میخواهم این را بگویم که این گروههای تروریستی تا درهای منزلت خواهند آمد و افراد خانواده ات را خواهند دزدید و از آنها به عنوان گروگان استفاده خواهند کرد و من این را تا زمانی که ظلم وجود داشته باشد بعید نمیدانم... اوبامای عزیز نه ارتش شما نه موشکهایتان و نه ناوگان شما تا زمانی که ظلم وجود داشته باشد نمیتوانند جلوی رشد این گروهها را بگیرند".