۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

قتل جوان معتاد در راه کمپ ترک اعتیاد

سه مرد جوان متهم هستند حین انتقال معتادی به کمپ او را به قتل رسانده‌اند.
کد خبر : ۱۹۶۴۸۷
صراط: سه مرد جوان که متهم هستند حین انتقال معتادی به کمپ او را به قتل رسانده‌اند پای میز محاکمه رفتند. به گزارش خبرنگار ما، نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه 113 دادگاه کیفری‌ استان تهران برگزار شد، علیه سه متهم که داوود، اشکان و هادی نام‌ دارند اعلام جرم کرد و گفت: «متهمان جوانی به نام سیامک را با زور به سمت کمپ ترک اعتیاد برده و در راه او را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و باعث مرگش شده‌اند. باتوجه به شکایت اولیای‌دم و گفته‌های متهمان در مراحل بازجویی درخواست صدور حکم قانونی در این خصوص را دارم.»

در ادامه مادر مقتول به‌عنوان ولی‌دم در جایگاه حاضر شد و برای قاتلان فرزندش درخواست قصاص کرد.

او گفت: «پسرم به مواد اعتیاد داشت. من با کمپ تماس گرفتم و خواستم او را برای ترک‌دادن با خود ببرند. سه مرد آمدند و پسرم را بردند. بعد از چندروز او از کمپ فرار کرد می‌ترسید به خانه بیاید چون می‌گفت از کمپ دوباره دنبالش می‌آیند و او را می‌برند. تلفن همراهش را در خانه جا گذاشته ‌بود به من گفت آن را به سوپرمارکت محل بده می‌آیم و می‌برم. قبلا از کمپ با من تماس گرفتند و گفتند هروقت پسرت آمد ما را خبر کن من هم قبول کردم. وقتی پسرم برای گرفتن موبایلش با من تماس گرفت موضوع را به کمپ گفتم و اطلاع دادم او به سوپری محل می‌رود، آنها هم آمدند و پسرم را با چوب کتک زدند هرسه متهمی که اینجا هستند روز حادثه برای بردن پسرم آمده ‌بودند. من دیدم خون از دهان و دماغ پسرم بیرون آمد اما گفتند چیزی نشده و خوب می‌شود، بعد از چندساعت هم از بیمارستان خبر دادند او فوت شده ‌است.»

در ادامه متهمان در جایگاه حاضر شدند. آنها اتهام قتل را رد کردند و گفتند قصدی برای کشتن مقتول نداشتند و زمانی که متوجه شدند سیامک بدحال است او را به بیمارستان رساندند.  
هیات قضات در پایان برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
منبع: شرق