۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
نعمتی: مناطق آزاد حیاط خلوت برخی آقازاده‌ها شده

واکنش عضو هیات رییسه مجلس به انتصاب آقازاده‌ها و مدیران پروازی در کیش

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد از جمله کیش به حیاط خلوت مدیران و برخی آقا زاده ها تبدیل شده است.
کد خبر : ۱۹۶۵۵۲
صراط: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مناطق آزاد از جمله کیش به حیاط خلوت مدیران و برخی آقا زاده ها تبدیل شده است، گفت: نابسامانی ها و ضعف مدیریتی در مناطق آزاد جدی و بسیارآشکار است که مسئولان باید به این موضوع در اولین فرصت رسیدگی کنند.

بهروز نعمتی با تاکید بر اینکه مناطق آزاد از جمله کیش به حیاط خلوت مدیران و برخی آقا زاده ها تبدیل شده است، ‌گفت: ترکان یک مدیر اجرایی است از این رو با حضور وی توقع می رود که مناطق آزاد را ساماندهی و حضور اینگونه مدیران جلو گیری کند.

گفتنی است صراط نیوز پیش از این، از انتصاب محمدامین آشنا، پسر حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی در جزیره کیش خبر داده و از حضور برخی مدیران پروازی در منطقه آزاد کیش و نابسامانی های بوجود آمده انتقاد کرده بود .

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظارت کافی برعملکرد مدیران مناطق آزاد به ویژه کیش در دوره های مختلف نشده است،‌ گفت:  نابسامانی ها و ضعف مدیریتی در مناطق آزاد جدی و بسیار آشکار است و قطعا این معضل در آینده  نه تنها نارضایتی مردم را در پی دارد هزینه های هنگفتی نیز به بار خواهد آورد.

عضو هیات رییسه مجلس  با بیان اینکه از مهندس ترکان توقع داریم این نابسامانی را به سامان تبدیل کند، گفت: آماری از عملکرد مناطق آزاد ندارم اما در سال های گذشته نتوانسته ایم از مناطق آزاد آن طور که باید و شاید بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه  سوالات و ابهامات بسیاری  در ذهن مردم و نمایندگان وجود دارد، گفت: ضعف مدیریتی و وجود برخی مدیران پروازی از جمله مشکلات مناطق آزاد به شمار می رود .

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مناطق آزادی همچون چابهار، کیش، قشم و حتی سلفچگان این پتانسیل را دارند که میلیون ها نفردر آنجا مشغول به کار شوند و بتواند به وظایف خود عمل کنند و در دوره تحریم ها به داد مشکلات کشور برسند.
منبع: خانه ملت