۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

طلافروش ورشکسته از همکارش سرقت کرد

طلافروش ورشکسته با سوءاستفاده از غفلت صاحب مغازه طلافروشی همسایه خود، دسته‌کلید وی را ربود و چهارکیلوو500گرم طلا را به سرقت برد.
کد خبر : ۱۹۶۷۲۷
صراط: طلافروش ورشکسته با سوءاستفاده از غفلت صاحب مغازه طلافروشی همسایه خود، دسته‌کلید وی را ربود و چهارکیلوو500گرم طلا را به سرقت برد. فردی‌ نیمه‌شب سوم تیر با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اراک تماس گرفت و سرقت از طلافروشی‌اش را اطلاع داد. وقتی ماموران به محل رفتند مشاهده کردند در طلافروشی قفل است. شاکی در اظهاراتش به ماموران انتظامی گفت: «ساعت 22شب گذشته در مغازه را قفل کردم و به منزل رفتم. نیمه‌شب بیدار شدم و فهمیدم شلوارم روی چوب‌لباسی نیست بعد دیدم دسته‌کلید و ریموت در مغازه هم نیست بلافاصله به مغازه مراجعه کردم و متوجه سرقت شدم.»

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که چهارکیلوو500گرم طلا، کیس کامپیوتر مربوط به سیستم دوربین مداربسته و گوشی تلفن همراه سرقت شده است. در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد سارق، فردی است که به محل سکونت و مغازه طلافروش کاملا آشنایی داشته و با سرقت دسته‌کلید و ریموت در موفق به این سرقت شده است. سردار «عزیزالله ملکی»، فرمانده انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: «کارآگاهان در تحقیقاتی که حدود دوماه طول کشید به شخصی که قبلا روبه‌روی مغازه مالباخته، طلافروشی داشت مظنون و متوجه شدند این فرد چندماه قبل به علت بدهکاری ورشکسته شده است.»

وی ادامه داد: «مظنون ادعا کرد زمان سرقت در شهر تهران بود و سپس خودرواش در قم به سرقت رفت و او موضوع را به پلیس استان قم اطلاع داده است.» سردار ملکی افزود: «کارآگاهان دریافتند آن شب متهم چندین نوبت با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و ادعای سرقت خودرو خود را مطرح کرده اما برای پیگیری پرونده و ارایه مدارک وسیله نقلیه‌اش هیچ اقدامی انجام نداده است.»

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: «در نهایت مشخص شد متهم زمان سرقت در اراک بوده و بعد از دزدی به سمت تهران حرکت کرده است. ‌متهم سرانجام به جرم خود اعتراف کرد و توضیح داد صبح روز سرقت به محل سکونت شاکی رفته و در خرپشته ساختمان مخفی شده و شب پس از اطمینان از خواب‌بودن شاکی، داخل منزل وی رفته و دسته‌کلید و ریموت طلافروشی را برداشته و سرقت را انجام داده است.»
منبع: شرق
برچسب ها: حوادث سرقت طلا صراط