۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

دوستی برنامه‌ریزی‌شده دختر با مردان پولدار

اعضای باند سارقانی که با طعمه قراردادن دختر جوانی و ایجاد رابطه دوستی با پسران پولدار ،از آنها زورگیری می کردند توسط پلیس آگاهی شهرستان قدس غرب استان تهران دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۹۶۷۳۶
صراط: سرهنگ حجت اله کرمی زند فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت:با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی از زورگیری چند شهروند به بهانه دوستی توسط دختر جوان و همدستانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد:با گرفتن اظهارات شاکیان و بدست آمدن مشخصات ظاهری سارقان،ماموران پلیس آگاهی در کمتر از 12 ساعت پس از شناسایی محل فعالیت سارقان در یکی از شهرک های منطقه قدس موفق به دستگیری 3 پسر و یک دختر جوان شدند.

وی افزود: سارقان پس از دستگیری اعتراف کردند که با طعمه قراردادن دختر جوان و ایجاد رابطه دوستی با پسران جوان پولدار قربانیان را به بهانه اینکه عده ای برای وی مزاحمت ایجاد می کنند به بیرون از شهر کشیده و به سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه آنها به کمک همدستانشان کرده سپس از صحنه متواری می شدند.

سرهنگ کرمی زند خاطر نشان کرد:متهمان پس از دستگیری به 3 فقره سرقت بدین شیوه اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.