۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

پاسخ پدیده به ادعای سپاهانی‌ها

باشگاه پدیده خراسان در مقابل ادعای کانون هواداران باشگاه سپاهان پاسخ داد.
کد خبر : ۱۹۶۸۴۳
صراط: مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده خراسان در خصوص اظهارات مدیر کانون هواداران سپاهان عنوان کرد: هواداران مشهدی باتعصب ترین و پرشورترین هواداران ایران هستند ولی متاسفانه مدیر کانون هواداران سپاهان حرف‌هایی را بیان کرد که بیشتر آن‌ها عاری از واقعیت است.

جواد طاریبخش ادامه داد: در ورزشگاه ثامن مشهد نیروی انتظامی بر حسب وظیفه تمامی تماشاگران را مورد بازرسی قرار می‌دهد تا از ورود اشیاء به داخل ورزشگاه جلوگیری شود به طوری که حتی هواداران مشهد نیز از آوردن بطری آب به داخل استادیوم منع می‌شوند.

وی تصریح کرد: با وجود چنین شرایطی چطور ممکن است هواداران ما بخواهند به همراه خود چاقو داخل استادیوم بیاورند مگر با وجود نیروی انتظامی چنین چیزی امکان دارد؟

وی افزود: در روز بازی با سپاهان با توجه به ورود هواداران اصفهانی استقبال خوبی از کاروان آن‌ها داشتیم. اینکه در ورزشگاه ممکن است در بعضی مواقع تشنج‌هایی ایجاد شود یک امر طبیعی است که نیاز به فرهنگ سازی بیشتری دارد که خوشبختانه در مشهد چنین فرهنگی در بین هواداران پدیده و تماشاچیان فوتبال مشهد وجود داشته و رعایت می‌شود.

طاریبخش در ادامه گفت: در همین بازی چند تن از هواداران ما نیز متاسفانه از سوی طرفداران سپاهان که به مشهد آمده بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: اگر کسی از هواداران مشهدی به طرفداران سپاهان با چاقو حمله کرده و آسیب دیده است چرا در پایان بازی چنین اتفاقی را گزارش ندادند و حالا که چند روز از این مسابقه گذشته تازه یادشان آمده که هوادار آن‌ها چاقو خورده است.

وی افزود: امید داریم که مسئولین کانون هواداران سپاهان نخواهند با کلمات بازی کنند چرا که هواداران مشهدی تنها برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آمده و دعوایی با کسی ندارند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده خراسان اظهار کرد: اگر مستنداتی در این خصوص دارند ارائه دهند و حتی پیگیر آن باشند چرا که مطمئن هستیم هواداران مشهدی دست به چنین اعمالی نمی‌زنند و نمی‌توانند با چنین صحبت‌هایی هواداران مشهد را بد جلوه دهند.

منبع: ایسنا