۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
فرکی:

افتخاری به افتخارات سپاهان اضافه می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ افتخاری به افتخارات سپاهان اضافه می‌کنم.
کد خبر : ۱۹۷۰۹۲
صراط: حسین فرکی امشب در نشست خبری که در هتل کوثر اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم بتوانم هرچیزی را که در توانم هست در خدمت مردم خوب استان اصفهان به ویژه هواداران سپاهان بگذارم.
 
وی تصریح کرد:‌ پیشنهادات مختلفی برای سرمربی‌گری تیم‌های لیگ داشتم که به هیچ کدام به صورت جدی فکر نمی‌کردم اما پیشنهاد سپاهان که مطرح شد قبول کردم هیچگاه واقعیتی را که در دلم بود پنهان نکردم و آن علاقه‌ام به حضور در سپاهان بود و ترسی از گفتن آن هم ندارم و من به عنوان سرمربی باید افتخار کنم که در تیم پرسابقه و خوشنام سپاهان مربیگری می‌کنم.
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: افتخارم این است که پا جای پای بزرگانی گذاشته‌ام که سال‌های گذشته در این تیم مربیگری کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم با یک کار جمعی افتخار دیگر بر افتخارات سپاهان اضافه کنیم.
 
وی تأکید کرد: از زلاتکو کرانچار که یکی از مربیان خوب و اخلاق‌مدار بودند تشکر می‌کنم و ارادت خاصی به وی داشتم نوع رفتارمان با افرادی که می‌آیند و می‌روند مهم است که ما را به عنوان یک کشور با فرهنگ غنی به دنیا معرفی می‌کند.
 
این مسئول با اشاره به نتیجه تیم ملی امید برابر ویتنام، متذکر شد: چیزی که من دیدم این بود که تفاوت بسیاری بین تیمی که در سال 2002 در بوسان قهرمان شد و این تیم وجود داشت از نظر فنی جای هیچ بحثی نبود، چراکه ما مقابل ویتنام برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال کشور شکست خوردیم.
 
وی بیان کرد: در این دیدار سه افتضاح فرهنگ، نتیجه و اخلاق برای ما رخ داد افتضاح اول مربوط به نتیجه می‌شد که با شکست 4 بر یک برای ما همراه بود، افتضاح دوم از نظر اخلاقی و اخراج بازیکن ایران با آن شکل از زمین بود که دور از انتظار بود و افتضاح سوم که مربوط به فرهنگ می‌شود مدل موی بازیکنان‌مان بود که هیچ تناسبی با فرهنگ ما نداشت و بازیکنان به هر شکلی که دل‌شان می‌خواست خود را نمایان کرده بودند که الگوبرداری از روم باستان و گلادیاتورها بود و ای کاش الگوی فوتبالی خارجی‌ها را هم ما می‌گرفتیم.
منبع: فارس