۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶

وزارت‌خارجه به‌سكوت مرگ‌آور پايان‌دهد

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان هتك حرمت نيروهاي آل‌خليفه و آل‌سعود به دختر بحريني را به شدت محكوم كرد.
کد خبر : ۱۹۷۱۶

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، متن بيانيه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با دلي مالامال از درد و اندوه از جنايات رژيم سفاك آل‌‌خليفه و آل‌سعود، اتفاقات بحرين را به محضر شريف امام زمان(عج) و حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) تسليت مي‌گوييم.

امروز بيداري اسلامي سراسر بلاد اسلام را در برگرفته و اين حركات عظيم مردمي همگي در راستاي استكبارستيزي و ظلم‌ستيزي از انقلاب اسلامي ايران نشأت مي‌گيرد.

حالا بعد از چندين سال مجاهدت‌هاي شبانه روزي سربازان حقيقي اسلام، تلاش‌هاي محمد عبده و سيد جمال و انقلاب امام خميني(ره) به نتيجه نشسته است و شاهد تحولات عظيمي در منطقه به سود اسلام هستيم.

حالا وحدت امت اسلام در حال شكل‌گيري است و ديري نخواهد پاييد كه آرزوي هميشگي‌مان يعني نابودي رژيم غاصب صهيونيستي به حقيقت تبديل شود و در اين عصر دنيا نظاره‌گر تحولات جديدي خواهد بود.

متأسفانه شاهد آن هستيم كه قيام مردم منطقه در ليبي، اردن و بحرين با سركوب شديد از سوي رژيم‌هاي ديكتاتور منطقه و غرب همراه است.

لشكر كشي دولت آل‌سعود و شكنجه و كشتار مردم بي گناه مسلمان در بحرين احساسات همه مسلمانان را جريحه دار نموده است.

تخريب مساجد، شكنجه مردم و كشتار زنان و كودكان بي دفاع قلب هر انساني را پر از درد مي‌كند هر روز اخبار جديد حكايت از جنايات آل‌خليفه با حمايت آل‌سعود دارد.

حالا گستاخي و جنايات آنان به حدي رسيده است كه به يك دختر مسلمان تجاوز مي‌كنند و بايد گفت از غم اين اتفاق هر مسلماني بميرد، رواست.

جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد باهنركرمان ضمن محكوم نمودن اين اعمال كه به حق و مطمئن، اندوهي فراوان بر مولا و صاحب امر ما حضرت بقيه الله العظم ارواحنا فداه و نايب برحقشان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله العالي) وارد كرده است سكوت مرگ آور وزارت امور خارجه را جايز نمي‌داند و خواستاريم تا دولت جمهوري اسلامي ايران تمام تلاش خود را براي جلوگيري از اين فجايع به كار بندد.

ما خواستاريم وزارت امورخارجه حمايت‌هاي همه جانبه‌اي از تحولات منطقه و بيداري اسلامي داشته باشد، متن مباني انقلاب اسلامي ايران دفاع از حق هر مظلومي در جهان است و نكند كه دستگاه ديپلماسي دولت از غافله انقلاب عقب بيفتد و آيندگان از او به نيكي ياد نكنند.

در پايان اعلام مي‌داريم كه براي هر اقدامي گوش به فرمان مولاي خود حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) هستيم.
جاء الحق و زهق الباطل