۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴

خوش‌خدمتي‌جوانفكر به‌مشايي!+عکس

با گذشت 4 روز از سرپرستي جوانفكر ، اخبار و اقدامات غير حرفه اي در اين روزنامه در حال افزايش است.
کد خبر : ۱۹۷۷۲
به گزارش صراط نيوز به نقل از آتی، بعد از بركناري اشتهاردي از روزنامه ايران و آمدن جوانفكر به اين روزنامه ، انتشار اخبار دستوري و غير حرفه اي در اين روزنامه افزايش يافته ، بطوريكه در چهار روز گذشته عكس مشايي در پرمخاطب ترين صفحات روزنامه منتشر مي گردد.

بر اساس اين گزارش ، امروز نيز در صفحه 11 اين روزنامه عكس و خبري مربوط به 3 روز گذشته كه در خبرگزاري مهر و روزنامه اطلاعات و چندين سايت و خبرگزاري ديگر منتشر شده بود را برخلاف اصول اوليه خبرنگاري ، به عنوان خبر يك در قسمت اجتماعي روزنامه ايران منتشر كرد.
 

حال جاي اين سوال اينجاست كه خبرنگاراني كه اينگونه اخبار را منتشر مي كنند رسالت خبري خود را فراموش كرده اند ، يا براي رسيدن به يك لقمه نان بايد تمام ارزش ها را زير پا بگذارند و خبر شنبه را سه شنبه ،آنهم با عكس بزرگ مشايي به چاپ برسانند .

طبق اخبار رسيده از اخرين تحولات روزنامه ايران ، تغييرات گسترده در ايران آنلاين شروع شده و اكثر خبرنگاران اصولگرا اين شبكه خبري را ترك كرده اند و وحيد ش  كه سابقه خوبي در ميان خبرنگاران سياسي ندارد و مدتي است كه با برخي از نزديكان درجه 2 و 3 مشايي ارتباط برقرار كرده از امروز به عنوان سردبير ايران آنلاين جا پاي نيروي ارزشي و ولايي به اسم ميثم نيلي گذاشته و از فردا نيز بايد شاهد عكس ها و خبرهاي مشايي در اين شبكه خبري باشيم .
نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
۵
۳
......" این مردک روانی هم داره تلافی 4 سال روزنامه ایران بدون مش... رو درمیاره!!!!!

منافق عقده ای چاپلوس بدبخت نان به نرخ روز خور....برعکس سایر روزنامه ها....که سخن رهبر عزیز را تیتر زده بودند""اومده تمام صفحه عکس شیطان رو زده!!!!!!باید تمام روزنامه ها و سایت ها و خبرگزاری ها...علیه ایران ایرنا..جوان فکر شوند!!!!!با نوشتن مطالب کوبنده.....به امید آنکه احمدی دلاور ....احمدی خودمان شود!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ميترسم.....*****به!!!!!! همين........اميد؟؟؟؟؟ بميري......!!!!