۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

کشف 120 کیلو تریاک و دو کیلو هروئین

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان؛ شامگاه جمعه در دو عملیات جداگانه موفق به کشف 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دو کیلو و 200 گرم هروئین شد.
کد خبر : ۱۹۷۷۶۴
صراط: سردار سرتیپ دوم 'حاجی محمد مهدیان نسب' : یک قاچاقچی حرفه ای، مواد مخدر از نوع تریاک را از یکی از مناطق شرقی کشور تهیه و قصد انتقال آن به شهرستان اسدآباد را داشت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سه شهرستان نهاوند، تویسرکان و اسدآباد در یک کار اطلاعاتی گسترده و کارشناسانی شده موفق به شناسایی خودرو حامل 120 کیلوگرم مواد مخدر تریاک شدند.

وی اضافه کرد: این قاچاقچی حرفه ای به طرز ماهرانه ای مواد مخدر را در خودروی سواری پژو جاسازی کرده بود که در شهر اسدآباد دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات دیگری موفق به دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در حین ورود به شهر همدان شدند.

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: تیم های ویژه پلیس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک زوج را هنگام انتقال مواد مخدر از نوع هروئین به شهر همدان در ورودی این شهر دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران با بازرسی از خودرو این زوج افزون بر دو کیلو و 200 گرم هروئین کشف کردند.
منبع: ایرنا