۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

دزدان حرفه‌ای خودروهای تبریز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه آذربایجان‌شرقی از متلاشی شدن سارقان حرفه‌ای با کشف 3 خودرو و دستگیری 4 نفر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۹۷۷۸۱
صراط: سرهنگ پاسدار عیسی هاتفی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه آذربایجان‌شرقی در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از شگردهای پلیسی مخفیگاه سارقان خودرو را در مراغه و بناب شناسایی و در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری چهار نفر با هویت‌های معلوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اعضای این باند که به عنوان اوراقچی حین اوراق نمودن خودرویی بودند دستگیر شده و اعلام کردند خودروهای سرقتی را از تبریز سرقت و خریداری کرده و پس از اوراق و حک شماره موتور و اتاق، با تلفیق سند خودروهای دیگر و تهیه اسناد جعلی قصد فروش را داشتند که با هوشیاری پلیس باند سارقان متلاشی شد.

سرهنگ هاتفی ادامه داد: در این راستا با بازرسی محل موفق به دستگیری 4 نفر و کشف سه خودرو و ابزار و آلات اوراق و حک شدند.

فرمانده انتظامی مراغه به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را مجهز به آژیر و قفل فرمان نمایند تا فرصت ارتکاب جرم از سارقان گرفته شود و نیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تقدیر و پیشنهادات سریعا با سامانه 110 و 197 تماس حاصل نمایند.