۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

دستگیری سارقان مغازه حین سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران از دستگیری سارقان مغازه و کشف 6 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر : ۱۹۷۷۸۵
صراط: سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: شب گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 خبری تحت عنوان سرقت در شهر شاطره اسلامشهر اعلام شد که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 17 شهرک کامیون داران قرار گرفت.

سرهنگ حسن آبادی افزود:با حضور ماموران انتظامی در محل فردی سراسیمه به آنها مراجعه كرد و خود را مالك مغازه معرفی كرد و گفت دقایقی قبل از طریق همسایگان متوجه شدم افرادی با شكستن قفل مغازه وارد آن شده و در حال سرقت اموالم می باشند.

این مقام انتظامی اظهار داشت:با شنیدن اظهارات شاكی،ماموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از شناسایی محل فعالیت سارقان در عملیاتی ویژه موفق شدند سارقان را در داخل مغازه دستگیر كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر عنوان كرد:در بازرسی از متهمان تعدادی درجه دستگاه نیتروژن،دستگاه آپارات باری،تعداد زیادی آچار و ابزارآلات و وجه نقد كه داخل گونی جاسازی شده بود كشف شد.

سرهنگ حسن آبادی خاطرنشان کرد:در بازجویی های پلیسی مشخص شد،متهمان از سارقان حرفه ای مغازه و لوازم خودرو بودند که با انتقال متهمان به پلیس آگاهی،در بازجویی های پلیس، آنها به 6 فقره سرقت مغازه و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.