۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
دهمی تیراندازان در بازی های آسیایی

شناگر ایرانی در اینچئون رکورد شکست

در روز دوم از بازی های آسیایی نماینده ایران در مسابقات شنای 100 متر کرال پشت در دور مقدماتی ششم شد.
کد خبر : ۱۹۸۰۰۳
شناگر ایرانی در اینچئون رکورد شکست
صراط: دومین روز بازی های آسیایی برای کاروان ایران بدون کسب مدال آغاز شد.

در روز دوم از بازی های آسیایی نماینده ایران در مسابقات شنای 100 متر کرال پشت در دور مقدماتی ششم شد.بر اساس این خبر جمال چاوشی‌فر در میان 7 شرکت کننده با زمان 58.23 در رده ششم قرار گرفت. نمایندگان ژاپن و کره جنوبی در این گروه به ترتیب اول و دوم شدند.

این اتفاق در حالی افتاد که چاوشی فر با ثبت رکورد 58.23 رکورد قبلی ایران را که درا ختیار رهام پیروانی (58.96) بود را شکست.
در رشته تیراندازی هم تیراندازان ایران در تپانچه 10 متر مردان عنوانی بهتر از دهمی را به دست نیاوردند.در این مسابقات برخورداری،احمدی و رحیمی نمایندگان ایران بودند که در انفرادی به ترتیب رتبه های (برخورداری 31)،(احمدی 32 )و (رحیمی 33) بین 58 ورزشکار به دست آوردند.

چاوشی فر پس از شکستن رکورد ایران/جواب خیلی ها را دادم/یک شانس دیگر برای شکستن رکورد دارم

شناگر ایران در ماده 100 متر کرال پشت می گوید خوشحال است از اینکه توانست رکورد ایران را جابجا کند.

جمال چاووشی فر پس از شکستن رکورد ایران گفت:« خوشحالم که بعد از شش ماه تمرین و سختی کشیدن سرانجام رکورد ملی ایران را شکستم. خودم دوست داشتم که رکورد بهتری بزنم. اما هنوز یک فرصت دیگر هم دارم و در 100 متر تیمی هم بار دیگر تلاش می کنم.»

او این را گفت و ادامه داد:«اگر آن جا بتوانم باز هم بهتر از این رکورد بزنم خوشحالی دو چندانی خواهم داشت. با این رکورد جواب خیلی ها را دادم. من مدتی بود که در استخر مسافت بلند مسابقه نداده بودم. بعد از مدت ها بود که در این شرایط مسابقه می دادم. خدا کمک کرد که موفق شدم. امیدوارم که با مسابقات تدارکاتی بیشتری در مسابقات اصلی شرکت کنیم و با آمادگی کامل در همه مسابقات حاضر شویم.»

رضوانی:خوشحالم که رکورد شنای ایران شکست/هدف رسیدن به سکوهای آسیایی است

رییس فدراسیون شنا می گوید اهداف بلند مدتی در آسیا دارند.

رضوانی رییس فدراسیون شنا پس از رکورد شکنی چاوشی فر در 100 متر کرال پشت گفت:«همیشه تمام تلاش ما این بوده است که شناگران ایران کوردهای ملی را ارتقا بدهند و با برنامه ریزی های بلند مدت در آینده به سکوهای آسیایی برسند.»

رضوانی این را گفت و ادامه داد:«ميانگين سنى شناگران ما در اين دوره بسيار پايين است و تلاش ما براى حضور موفق در بازى هاى آسیایی دوره بعد است.در دو سال گذشته برنامه ها و اردوهاى مختلف و مداومى داشتيم و اين برنامه ها تا بازيهاى ٢٠١٥ همچنان ادامه دارد.»

پاداش 300 دلاری برای شکستن رکورد ایران

300 دلار،پاداش شکستن رکورد شنای ایران در بازی های آسیایی بود.

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا پس از شکسته شدن رکورد ایران به جمال چاوشی فر 300 دلار پاداش داد.

شناگر ایران در 100 متر کرال پشت موفق شد با ثبت زمان 58.23 رکورد قبلی ایران را که در دست رهام پیروانی بود را بشکند.