۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

دو حادثه رانندگی سه کشته داد

دو حادثه رانندگی در جاده بوکان به میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی، سه نفر کشته و 26 نفر مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر : ۱۹۸۰۳۵
صراط: این دو حادثه رانندگی عصر روز گذشته و صبح امروز و در یک نقطه حادثه خیز از این جاده به نام پیچ 'ملالر' به وقوع پیوست.

مسئول مرکز فوریتهای پزشکی 115 بوکان روز یکشنبه گفت : در حادثه نخست که عصر روز شنبه در این محل به وقوع پیوست یک دستگاه مینی بوس واژگون شد که بر اثر این حادثه دو نفر کشته و 23 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

'سید طه قاسمی' افزود: در حادثه دیگری نیز که صبح امروز یکشنبه در همین مکان اتفاق افتاد بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه وانت پیکان یک نفر کشته و شش نفر دیگر مصدوم شدند.

وی گفت: مجروحان این دو حادثه رانندگی با تلاش فوریت های پزشکی 115، هلال احمر و همکاری مردم به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

قاسمی گفت : 9 نفر از مصدومین این دو حادثه به علت شدت جراحات وارده به ارومیه اعزام و سه نفر نیز در بیمارستان بوکان بستری شدند و بقیه مصدومین نیز پس از مداوای سرپایی ترخیص شده اند.

علت این حوادث هم اکنون توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

پیچ ملالر در کیلومتر 25 جاده بوکان به میاندوآب واقع شده و با وجود آنکه سالانه تعداد زیادی تصادف رانندگی در این محل حادثه خیز به وقوع می پیوندد ولی هنوز از سوی مسوولان اقدامی برای رفع آن انجام نشده است.

منبع: ایرنا