۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

احتمال حمله به شیعیان آمریکایی در حج

اتفاقات حج سال گذشته انجمن جهانی مسلمانان آمریکا را بر آن داشته که امسال تدابیر امنیتی بیشتری را برای حفظ جان ۱۴ هزار زائر خود اتخاذ کند.
کد خبر : ۱۹۸۱۹۸
صراط: انجمن جهانی مسلمانان آمریکا که بزرگ‌ترین جمعیت شیعیان در کشور آمریکا می‌باشد، به زائران آمریکایی هشدار داد، از افشای اطلاعات شخصی و اعتقادات مذهبی خود، خودداری کنند.

بسیاری از کار‌شناسان اعتقاد دارند که با توجه به درگیری‌های موجود در عراق، سوریه، پاکستان و حساسیتی که نسبت به شیعیان و شهروندان کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا به‌وجود آمده است، حج امسال ـ‌ که حدود سه میلیون مسلمان از تقریبا تمام کشورهای جهان در آن گرد هم می‌آیند ـ آبستن حوادث بسیاری باشد.

این پیش بینی و همچنین اتفاقاتی که برای شیعیان آمریکایی «دترویت» در حج سال گذشته اتفاق افتاد، انجمن جهانی مسلمانان آمریکا را بر آن داشته که امسال تدابیر امنیتی بیشتری را برای حفظ جان ۱۴ هزار زائر خود اتخاذ کند.

این انجمن که بزرگ‌ترین جمعیت شیعیان در کشور آمریکا می‌باشد، با توزیع جزوه‌ای در میان زائران خود، به آنان هشدار داد تا از افشای اطلاعات شخصی و اعتقادات مذهبی خود به افراد غریبه و حتی ماموران امنیتی خودداری کنند.

منبع: ابنا