۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

اصلاح‌طلبی دچار بی‌آبرویی شده است

عضو سابق حزب جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از ظرفیت اجتماعی و وجاهت خوبی نزد مردم برخوردار نیستند، گفت: جریان اصلاح طلبی دچار نوعی بی آبرویی شده است و با مطرح کردن موضوع ائتلاف با جریان‌های غیر خودی سعی در به دست آوردن اعتبار مجدد در میان مردم دارد.
کد خبر : ۱۹۸۲۵۸
صراط: با اشاره به احراز صلاحیت‌های افراد برای حضور در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: بدیهی است کسانی که در فتنه سال 88 حضور داشتند و در جبهه دشمن علیه انقلاب قرار گرفتند و صفحه ننگین و تاریکی را در تاریخ جمهوری اسلامی، به نام خود ثبت کردند، نباید از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شوند و در عرصه‌های مهم و حساسی که امانت داری مردم است، حضور داشته باشند.
 
این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از ظرفیت اجتماعی و وجاهت خوبی نزد مردم برخوردار نیستند، افزود: جریان اصلاح طلبی دچار بی آبرویی شده است و با مطرح کردن موضوع ائتلاف با جریان‌های غیر خودی سعی در به دست آوردن اعتبار مجدد در میان مردم دارد.
 
معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: یکی از راه‌های احیا و بازگشت جریان اصلاح طلبی به نگاه مثبت مردم راه اندازی تشکل‌هایی مانند "ندا" است.
 
مقدم فر افزود: کارکرد تشکل‌هایی مانند "ندا" را می‌توان از دو جهت بررسی کرد؛ اول آنکه "ندا" هم می‌تواند نسبت به گذشته فتنه اعلام برائت کند و هم جریان اصلاح طلبی را در بستر نظام اسلامی و مردم تعریف کند. تنها در این شرایط است که اصلاح طلبان می‌توانند به حضور در قدرت امیدوار امیدوار باشند.