۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

جزییات دو تصادف خونین دیشب

کد خبر : ۱۹۸۳۵۵
صراط: سخنگوی سازمان امداد و نجات در تشریح گزارش امدادرسانی به حادثه دیدگان تصادف زنجیره ای 10 خودرو در اتوبان تهران قم و وا‍ژگونی مینی بوس در گیلان از حادثه دیدن 44 نفر خبر داد .

حسین درخشان با اشاره به حادثه جاده ای شب گذشته تشریح کرد : ساعت 19 و 20 دقیقه شب گذشته در محور ضیابر به صومعه سرا بعد از پل کسما ،‌ یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه مینی بوس برخورد می کند که پس از آن مینی بوس به همراه سرنشینانش وا‍ژگون می شود .

وی در ادامه تصریح کرد : امدادگران پس از اعلام گزارش دریافتی به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی ها مشخص شد که در این حادثه 23 نفر دچار حادثه شدند و امدادگران به سرعت کار نجات و امدادرسانی را آغاز کردند .

درخشان در ادامه به مصدومیت حادثه دیدگان اشاره کرد و افزود : در این حادثه 23 نفر دچار مصدومیت شدند و تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و 4 نفر دیگر که به خدمات درمانی و مراقبتی نیاز داشتند به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند .

حادثه دیدن 23 نفر در تصادف زنجیره ای اتوبان تهران – قم

حسین درخشان در ادامه به برخورد زنجیره ای 10 دستگاه خودرو در اتوبان تهران – قم اشاره کرد و گفت : ساعت 22 شب گذشته گزارش برخورد 10 دستگاه خودرو با هم در تهران – ری – حسن آباد ،‌ به نیروهای امدادی اطلاع داده می شود .

وی با اشاره به حادثه دیدن  21 نفر بیان داشت : در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند که با ورود امدادگران به محل حادثه تحت درمان سرپایی قرار گرفتند .

گفتنی است ، متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد .