۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

مالخری اموال مسروقه با ماشین ضایعاتی

پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی با دستگیری مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه، چهار سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و خطوط ریلی را نیز شناسایی و دستگیر کرد.
کد خبر : ۱۹۸۳۶۴
صراط: سرهنگ محسن باقرزاده، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری مرکزی این فرماندهی حین گشت زنی در یکی از نقاط حاشیه شهر سرخس به یک دستگاه وانت مزدا سفیدرنگ حامل اجناس ضایعاتی مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض راننده خودرو که اهل یکی از شهرستانهای همجوار بود، وی را برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند که پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق خودرو مقدار قابل توجهی سیم سوخته، 33 مترکابل برق فشار قوی نو و کهنه و حدود 13 کیلوگرم سیم نازک مسی و تعداد شش عدد پیچ ریل راه آهن کشف و ضبط شد.

باقرزاده تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه خرید اموال مسروقه بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات موجود به خرید اموال مسروقه از چهار سارق سابقه دار با قیمت نازل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به شناسایی و دستگیری چهار سارق دیگر، گفت: این افراد به همراه مالخر دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
منبع: ایسنا