۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

پایان 13 سال فرار مرد محکوم به حبس ابد

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: متهم تحت تعقیب محکوم به حبس ابد پس از 13 سال فرار در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر : ۱۹۸۶۴۶
صراط: سرهنگ محسن سروقد در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری متهمان متواری و تحت تعقیب در سطح شهرستان و با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متهم تحت تعقیب محکوم به حبس ابد که مدت 13 سال متواری و تحت تعقیب بود، در یک اقدام ضربتی توسط ماموران انتظامی در بخش 'خشت' شهرستان دستگیر شد.
 
وی گفت: در بررسی از سوابق کیفری این متهم، پنج مورد سرقت، پنج مورد جرم مواد مخدر و پنج مورد ایجاد ضرب و جرح ثبت شده است.
 
سرهنگ سروقد اظهار داشت: در این راستا هشت نفر متهم دیگر که بعلت ارتکاب جرائم مختلف تحت تعقیب قضایی بودند دستگیر و همگی در اجرای دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
 
این مقام مسوول اضافه کرد: از متهمان تعدادی سلاح سرد و گرم، مقادیری مواد مخدر و مقادیری کالای قاچاق کشف و همچنین یک دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی کازرون خاطر نشان کرد: پلیس در راستای تامین آرامش و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شهروندان نیز باید در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه با همکاری بیش از پیش هرگونه فعالیت مجرمانه توسط افراد قانون گریز و مجرم را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.