۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
شوهر بی‌رحم جسد همسرش را پس از قتل، تکه تکه کرد و داخل سطل زباله ریخت

تعرض روانپزشک به 30 دختر و پسر بیمار

مردی که به بیش از 30 دختر و پسر بیمار تجاوز کرده بود، روز گذشته در دادگاه ایالت یوتا در عین ناباوری تنها به یک سال زندان محکوم شد.
کد خبر : ۱۹۸۶۶۵
صراط: روز گذشته دادگاه مردی به نام مارتین در ایالت یوتا برگزار شد و رسانه‌های خبری نیز جهت پوشش کامل خبر دادگاه از ساعت‌ها قبل از شروع رسیدگی به پرونده مارتین در جلوی دادگاه حضور داشتند.

مارتین که یک روانپزشک است در دادگاه روز گذشته متهم بود که همسرش را با بی رحمی در سال 2007 به قتل رسانده بود و جسدش را تکه تکه کرده و درون سطل زباله ریخته بود.

این جنایت که هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی‌شد، باعث شد تا دادگاه این مرد حیوان صفت پس از گذشت 7 سال هنوز تازگی داشته باشد ولی خبرنگارانی که ساعت‌ها منتظر شروع دادگاه بودند ، یاد آور می شدند که این مرد در سال 2007 پس از قتل همسرش به دلیل نفوذ در مقامات قضایی از دادگاه تبرئه شد و تنها یک روز در بازداشت به سر برد.

مارتین که هفته گذشته به جرم تجاوز به یکی از بیماران دختر خود که تنها 16 سال سن داشت، دستگیر شده بود به دلیل تغییر مقامات قضایی نتوانست خود را آزاد کند و قضات با بررسی پرونده این مرد، اجازه دادند تحقیقات دوباره پلیس درباره پرونده سابق او (قتل همسر) و سایر اتهامات که مربوط به تجاوز به دختران بیمار بود، شروع شود.

تحقیقات پلیس در 7 روز مشخص کرد که مارتین 58 ساله به دلیل مخالفت‌های همسرش به رابطه‌های اجباری او با دختران کم سن و سال مرتکب جنایت شده بود.

همچنین پلیس اعلام کرد که این مرد شیطان صفت بیش از 30 دختر بیمار را در مطب خود مورد تجاوز قرار داده است و گروهی دیگر از دختران و پسران نوجوان نیز به بهانه انرژی درمانی مورد تعرض قرار گرفتند.

سرانجام مردم و خبرنگاران و همچنین قربانیان این مرد شیطان صفت که با تهدید تا آن لحظه سکوت کرده بودند، منتظر حکمی بسیار سنگین برای مارتین بودند که متاسفانه در آخر جلسه دادرسی قضات این مرد را تنها به یک سال زندان محکوم کردند.

تمامی مردم معتقدند که عدالت به درستی رعایت نشده است و مارتین باید به خاطر کارهایش به اعدام محکوم می‌شد و برخی از حقوقدانان نیز مطرح کردند: مارتین دست به جنایت‌های وصف ناپذیری زده بود و باید حداقل به حبس ابد محکوم می شد.

البته منتقدان نیز نوشتند که دستگاه قضایی ایالت یوتا هنوز بعد از 10 سال و تغییر و تحول اساسی هنوز دچار فساد رشوه است که باعث بی اعتمادی مردم نسبت به دستگاه قضایی این ایالت می شود.