۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
صبح امروز در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفت:

اظهارات سعید حدادیان پیرامون فایل صوتی منتسب به وی، چهره جدید نفاق، مشایی و انتخابات مجلس

بنده 9 ماه پیش در ابتدای ماه مبارک رمضان بنا بر موقعیتی صحبت کردم و بعد از آن . . .
کد خبر : ۱۹۸۸۲
"صراط" - حاج سعید حدادیان ، صبح امروز در آخرین روز از مراسم عزاداری ایام فاطمیه ، اظهاراتی را پیرامون برخی حاشیه های ایجاد شده در رابطه با فایل صوتی منتشر شده منتسب به وی و جریان منحرف دولت بیان کرد .
به گزارش صراط نیوز ، حدادیان در ایتدا با اشاره به این مطلب که پیغمبر اکرم (ص) نسبت به اینکه برخی از اطرافیان ایشان حضرت زهرا (س) را به شهادت می رسانند آگاهی داشتند اما مامور به صبر بودند و حضرت علی (ع) را نیز توصیه به صبر فرمودند، گفت: پرچم فاطمیه باید برافراشته باشد زیرا این پرچم ، پرچم نفی نفاق است . 
وی افزود: حضرت زهرا (س) برای پرده برداری چهره نفاق دینی از همه امکانات استفاده کردند .
این ذاکر اهل بیت پیرامون صحبتهای مربوط به ماه مبارک رمضان با اشاره به ماجرای ملاقات برخی با حضرت فاطمه (س) برای ایجاد جو سیاسی شهر مدینه اظهار داشت: بنده 9 ماه پیش در ابتدای ماه مبارک رمضان بنا بر موقعیتی صحبت کردم و بعد از آن در شبهای قدر و برنامه های ماه محرم و صفر هم مطالبی را مطرح کردم اما در حال حاضر با انتشار صحبتهای مربوط به شب اول ماه مبارک رمضان عده ای قصد مظلوم نمایی و بهره برداری سیاسی دارند .
به گزارش صراط نیوز ، این مداح اهل بیت در ادامه با قرائت آیه "اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا" پیرامون فواید انتشار صحبتهای مربوط به 9 ماه پیش در بازه زمانی فعلی اینگونه گفت: با توجه به مطالبی که در ماه رمضان گفتم و هم اکنون انتشار یافته است نام بنده هم در کنار نام حاج حسین شریعتمداری و حاج منصور ارضی که در روشنگری های خود در زمان فتنه غوغا کردند به عنوان متشاکی در لیست آقای مشایی قرار گرفت .
در ادامه حاج سعید حدادیان با ذکر خاطره ای از زمان دولت اصلاحات گفت: "به آقای هاشمی پیغام دادند که حاج منصور ارضی علیه شما مطالبی را بیان کرده است و آقای هاشمی گفت : دیگر چه خبر؟" اگر قرار به شکایت بود که او باید 300 شکایت مطرح می کرد . اما شما از آن برخوردها استفاده کردید ."
وی در ادامه بیان داشت: بنده افتخار می کنم که جریان نفاق جدید از من شکایت کرده و این جریان باید به مردم معرفی شود .
این شاعر اهل بیت در ادامه اظهاراتش پیرامون مسئولیتهایی که برخی از چهره های منحرف و سابقه دار در دولت گرفته اند خاطر نشان کرد: مگر سابقه دار بودن عیب نیست؟ چرا  برخی از افرادی که مسئولیت دارند سابقه دار هستند؟
به گزارش صراط نیوز ، وی ضمن توصیه به صبر افزود: به هر حال در تبیین چهره جدید نفاق ما از جان گذشته ایم . غده ی عفونی دولت باید خارج شود . آقای مشایی برای این دولت و مملکت مشکل ساز و مخل نظام است .
سعید حدادیان در ادامه بیان داشت: اگر ما دو تا تعریف از مشایی می کردیم الان روی سر او جا داشتیم .
وی با اشاره به اینکه ممکن است از نوکر امام حسین (ع) اشتباهی رخ داده و نباید آن را به حساب دستگاه ابا عبدالله (ع) گذاشت گفت:  بنده بسیار کم اتفاق افتاده که کسی را نفرین کنم اما تا به حال سه نفر را نفرین کرده ام که نفرینم گرفته است . یکی آقای مهاجرانی بود دیگری هم اکبر گنجی و سومی عبدالله نوری .
این شاعر اهل بیت با اشاره به صحبتهایش پیرامون مراجعه به دفتر مشایی در زمان حضور او در شهرداری برای زدن وی گفت : منظور از زدن درگیری نیست . من این را به خود آقای احمدی نژاد هم گفتم ایشان خندیدند .
این ذاکر اهل بیت در ادامه افزود: تلویزیون صدای امریکا پیرامون انتقادات من به مشایی از ادبیات چاله میدانی حرف زده و نگران مشایی شده است . چاله میدان یک محله است در جنوب شهر تهران . مگر آنها شهید نداده اند ؟
حدادیان در ادامه افزود: شما بروید تفاوت خر و الاغ را با بین الغی و فراماسون مقایسه کنید!
وی اظهار داشت: اگر مشایی کاندیدای انتخابات مجلس شود بنده هم به همین منظور کاندیدا خواهم شد و در مجلس در صندلی پشت سر او خواهم نشست . 
حاج سعید حدادیان در پایان عنوان کرد : مشایی باید از این دولت برود این را کسانی می گویند که در رشد و پرورش دولت موثر بوده اند.
 
نظرات بینندگان
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵۴
۸۹
دمت گرم حاج سعيد!
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸۹
۴۲
سعید جان شرط کاندیداتوری مجلس دارا بودن حداقل مدرک فوق لیسانس است که مشایی دارد و شما ندارید.
ظاهرا شما وآقازاده تان مدرک لیسانس الهیات از دانشگاه آزاد دارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه خودت میگی ظاهرا پس معلومه اطلاعات نداری
جهت اطلاعت اینکه دو پسر حاج آقا (محمد حسین و مهدی) لیسانس ندارند
خود حاج سعید حدادیان مدرک فوق لیسانس داره و امسال هم در آزمون دکتری شرکت کرده
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج سعید حدادیان در آزمون دکتری شرکت کرده و حوزه آزمونش هم دانشگاه علم و صنعت بود .
هفته پیش پنج شنبه زود زیارت عاشورا رو خوند تا بره به آزمون دکتری برسه
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
ازاظهارات گرانمایتون کاملا مشخصه که بی طرف هستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بي طرف جان! اگه نمي دوني برو پرس و جو كن از اهلش، مدرك مشايي در حال حاضر ليسانسه!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۴
۳۵
سلام،دوستان خوبم ، یک هشداربرایتان دارم :آفرین به شما که با دقت همه چیز را رصد می کنیدطیب الله،ولی از محسن هاشمی وتیمش که تدارک زیر زمینی را برای ورود به مجلس می بینند غافل نشوید.
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۵
۵۲
ایول ایول حاج سعید و ایول
داداشت ( فدايي ولايت )
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۴۱
سلام، بنده احساس ميكنم اينگونه بحثها بين دولت انتخابي و هيئتهاي مذهبي دراره زياد ميشه ، مشايي خودشو و حتي رئيس جمهور باحالمونو به خط قرمز نوكراي امام حسين عليه السلام داره نزديك ميكنه و اين برا دكتر خوب نيست ببينيد يه روز ما هيئتيها ، ولايي يا و بسيجيا تو ماجراي كوي دانشگاه با ذكر حضرت زهراء سلام ا... عليها و يا حسين عليه السلام مقابل يه عده آشوب گر وايستاديم و درگير شديم و مي دونستيم طرفمون چه كسايي هستن يه روزم تو فتنه 88 بازم طرفمونو خوب ميشناختيم منافق آشوب گر فاسد و ... در ضمن اون طرفيا شعارشون و هدفشونم شفاف و معلوم بود و بيان مي كردن ولي حالا احساس ميشه كم كم يه عده كه به ظاهر اين ورين و تو دولتي با شعار ولايتمداري و عدالت جا برا خودشون باز كردن و نون بيت المال رو مي خورن دارن يه تحريكاتي رو انجام مي دن برنامه ريزي شده نرم و مخملي و خزنده كه كم كم مردم ولايي هيئتي مسجدي بسيجي رو از اطراف رئيس جمهور قلباً خوب دور كنن ، ببينيد به نظر من بايد خيلي كله خراب باشن كه از حاجي و سعيد شكايت كنن چون برام مثل روز روشنه كه اگه اين اتفاق بيفته و قرار احضار حاجي به دادگاه برسه اونوقت ديگه نوكراي ديونه و بي ترمز رو نميتونن از جلو دادگاهها دفاتر رهبري رياست جمهوري و حتي تخريب دفاتر خود آقاي خاص و منتصبينش دور كنن اونجاست كه خيلي بد ميشه چون اينبار مجبوريم مقابل داداشامون بايستيم يعني فضاحت دروني و خارجي اونوقته كه خوراك رسانهاي منافق جوره جوره اونوقته كه موسوي و كروبي و خاتمي و تمامي آشغالاي منافق داخلي لذت مي برن ""جنگ داداشها !!!!!!!!!!!!!""
تا همين الان هم كلي اين آقاي خاص مشكل برا احمدي نژاد و دولت بوجود اورده روز به روز ارادتمندان به احمدي نژاد رو داره از ايشون دور ميكنه از وزير گرفته تا يه بچه هيئتي بيكار كه نه برا كار نه برا پول نه برا خونه نه برا جا و مقام بلكه فقط به عشق رهبري به احمدي نژاد راي داده مثل خودم فقط و فقط به عشق ولايي بودن ايشون هيئتي بودن ايشون و البته اخلاصي كه تو كار كردنش ديدم به هش راي دادم و كلي هم فحش كتك تخريب ماشين و ... نصيبم شد كه بماند ( البته از اون روز تنفيس حكم رياست دوره دهمشون كه با بي ادبي تمام كه وقتي آقا آغوششونو باز كردن و احمدي نژاد با توجيه سرما خوردگي و هر مرض ديگه ايشونو نبوسيدن كه من معتقدم ايشون بايد حكمو كنار ميزاشت و دست آقا رو ميبوسيد اونم جلو تمام دوربينا ارادتم جريحه دار شده نگيد خيلي چيپ نوشتم كسي دورو برم مثل من احمدي نژادي نيست و كسي مثل من دورو برم نميشناسم ايشونو دوست داشته باشه كه بجاي عكس بچش يكي از ضمينه هاي موبايلش عكس ايشونه و لي هرچي تحليل كردم توجيه نشدم خيلي وقتها همه ما با سرما خوردگي هاي شديد شده كه كسي رو در آغوش بگيريم و ببوسيم البته با احتياط . بگزريم جاي بحثش زياده كه از حوصله خارجه ) خلاصه يا دكتر عزيز اونقدر زيركه و با هوش كه ميدونه چيكار داره ميكنه و اينبازي تحت مديريت خودشه كه با هرزگاهي حاشيه سازي توسط شخصي موارد و اهداف خاصي رو دنبال كنه و مشايي رو بازيگر اين سناريو قرار داده و يا اينكه واقعاً احمدي نژاد دچار تغييراتي شده كه شايدم شده نميدونم ، نميدونم هنوزم ماهي يكبار مشهد ميره ؟ نميدونم هنوزم حقوق رياست جمهوريرو نميگيره ؟ هنوزم غذاي خانومشو ميخوره ‌؟ هنوزم تو ايام شهادت مشكي ميپوشه ؟ هنوزم جايي برا روضه و اشك ميره ؟
خدا به همه ما بصيرت بده .
خدا آقامونو برامون نگهدار .
خدا حب دنيارو ازمون بگيره .
خدا مارو ببخشه .
دوستون دارم .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۴
۵۹
خودت را توجیه کن
داداشت
|
United States of America
سلام ناشناس ، خوبي ؟ از آمريكا چه خبر ؟ هوا خوبه ؟ راستي بامن بودي نوشتي خودتو توجيه كن ؟
اگه با من بودي جوابش : باور كن نميشه تا حالا كسي رو دوست داشتي ؟ و ازش يكارايي رو انتظار داشته باشي و يكارايي رو هم انتظار نداشته باشي ، اگه هر كدوم اينها معكوس باشه تا صبح اون روز با خودت ميشيني و ميگي مگه ميشه اينهمه اظهار لطف ، ارادت ، دوست داشتن ، اعتبار بخاطر اون طرف ولي در جايي كه بايد ابراز كني يا كنه همچي خراب بشه .
با اين حال ناشناس مارم دعا كن ، راستي مراقب گردباداباش .
ناشناس
|
United States of America
نه داداش جون با شما نبودم با اقای حدادیانم که میخواد با حرفاش رفتار بدشو موجه جلوه بده.
میگه تو ماه رمضان... ..دیگه بدتر بازبان روزه فحش و ناسزا
سمانه
|
United States of America
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من
میگه خداوند دشمنان مارو از احمقها قرار داد همینه ها !! (منظورم شما نبودی)
آخه تو که نمیدونی بهرته حرف نزنی بابا
برنامه ماه رمضان که حدادیان توش صحبت کرده ساعت 10 شب تا 12 شبه و اون موقع کسی روزه نمیگیره
یا نمیدونی روزه چیه یا اگه میدونی قطعا نمیگیری که برنامه اون موقع شب رو به زبون روزه ربط میدی
تو انتقاد نکنی بهتره راه نقد منطقی رو هم میبندی
محمد رضا
|
United States of America
نتیجه عقلانی از این بحث فحاشی بعد از افظار در ماه رمضان ازاد است و مستوجب عقاب در روز قیامت نیست .
عزیزانم اگر حب غیر خدا را در دل راه دهی مشکل همین است . چه حاج سعید چه حاج محمود و جه حاج حسین . یقین داشته باشید با ابن تحلیها در قیامت خیلی گرفتار میشویم
دقت کنید خدا مسئولیتی به انسان داده که کوهها از پذیرش ان سر باز زدند . عقل و انتخاب که بواسطه همین در فردای قیامت باید جوابگوی تمام اعمالمان از ریز درشت باشیم . و توجه کنید خدا مختص به ما ایرانیان نمیباشد
او خداوند جهان و جهانیان است چه در امریکا چه در کواتمالا و
دیکر مصادیق جهان هستی
حب الدنیا راس کل خطایا
الا بذکر الله تطمئن القلوب
برای سمانه
|
United States of America
اول اینکه مودب باش
دوم اینکه مشکل امثال تو اینه که فکر میکنید فقط خودتون مسلمونید و روزه میگیرید ونماز میخونید امام حسین هم فقط مال شماست چون پای سخنرانی های امثال این اقا میشینید و ماها کافر و بی نماز و روزه هستیم چون نمی دونیم سخنرانیه این اقا چه ساعتیه
سوم اینکه یه دختر بچه 9 ساله هم میدونه اهانت به مومن گناهه حالا حکم گناه در ماه رمضان چیه قبل از اذان یا بعد از اذان
چهارم اینکه گیریم تو او ساعت زبونش روزه نبوده نیت روز ه که داشته اخه تویی که خیلی مسلمونی باید بدونی معمولا او ل ماه رمضان نیت میکنن
پنجم زبانت را خیلی حفظ کن و مودبانه انتقاد کن تویی که خیلی مسلمونی باید اینو بدونی چقدرحدیث داریم در مورد بدزبانی و فحش و نیش و کنایه
ششم اینکه خیلی خیلی مودب باش این مدل حرف زدن و قضاوت کردن در شان یه دختر ایرانی مسلمان نیست این هارو خواهرانه بهت گفتم
هفتم اینکه زنده باد هرچی ادم دین باور مثل احمدی نژآد و مشایی وننگ بر دین نماهای دین فروش
ناشناس
|
United States of America
پاسخ به "برای سمانه"
همینکه برای مشایی نوشتی زنده باد معلومه باید آبو کجا بریزی
منم جای تو بودم از حرفهای حدادیان ناراحت میشدم
زنده باد ولایت فقیه
سارا
|
United States of America
سمانه خانم با ادب که اصلا هم احمق نیستی , بی نماز و روزه خودتی.
از نظرتو ناسزا در ساعت 10 تا 12 ماه رمضان گناه نیست یا اینکه بی اطلاعی از ساعت سخنرانی اقای حدادیان نشان از نا مسلمونیه ؟
با توجه به ساعت فحاشی حرفم را تصحیح میکنم :
میگه تو ماه رمضان ...دیگه بدتر فحش و ناسزا در ماه مبارک رمضان .الان مشکلت حل شد؟ اجازه انتقاد و حرف زدن را برام صادر میکنی
داداشت براي ...
|
United States of America
داداشتون براي ناشناس اول و سمانه و سارا و براي سمانه و خلاصه همه

سلام
ناشناس اول ( خودت رو توجيه كن ) دمت گرم با نيم بند چه مناظره كامنتي راه انداختيا !!!
ولي اصل مطلب رفقا داداشا و خواهرا اين بحثها كه بعضاً به عصبانيت و گاهي هم از اعتقاد زياد به گروهي و شخصي به توهين هاي متضاد منتج ميشه همان نكات انحرافي و دور شدن از اصل مطلبه ، حلا روزه باشه يا نباشه شب بوده يا روز حاج سعيد يا حاج منصور يا هركدوم از ماها يا شخصيتهاي ديني و سياسي كشور اين مهم خيلي هم مهم نيست مهم اصل ماجراست چرا بعضي از معتقدين سرسخت و پا كار دكتر در حال حاضر با برخي از عملكرداشت دچار تضاد شدن ، مشايي كيست ؟ قدرت اجرايي ؟ نوع تفكر ؟ اين همه حاشيه !! اين همه گاف !! به نظر ميرسه اينا خيلي هم طبيعي نيست عجيبه به نظرم بايد در آينده اي نچندان دور منتظر اتفاقات خيلي شگفت انگيز باشيم .
برو بچ چه داخل كشور چه خارج از كشور چه آبجي چه داداش ، نكات انحرافي ممنوع توهين ممنوع احساسي تحليل كردن ممنوع جواب توهين رو با توهين دادن ممنوع . البته همش درخواست برادرانه بود حالا خود دانيد.
موضوع مهم بالابردن بصيرت و آگاهي مناسب از مسائل پيرامون.
ارادت
حسين
|
United States of America
خواهر و برادرا بسه بسه !!!!!!!!!!! حساس نشين حساس نشين !!!
حسين
|
United States of America
ضمناً به حرف منم حساس نشين ميگم ميشه عاشق ولايت فقيه بود و آدم ضد ولايت فقيه رو هم دوست داشت حالا هر كي كه ميخواد باشه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۱
۱۶
باشد هم که مدرک ارشد داره و در دکتری هم شرکت کرده.کیه که ندونه دراین جامعه چه خبره . منسوبین به نظام همه‌جا بدون هیچ قاعده‌ای رسوخ دارند.صددرصد حدادیان سواد کاردانی هم نداره ولی چون پاچه‌خوار نظامه آقادکتر هم می‌شه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
are baba joon hame bi savadan ella to
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۱۴
دانشگاه علم وصنعت حیات خلوت دکتر احمدی نژاده که با این اوضاع سعید باید قید مدرکش رو بزنه
سعید جان اون ممه را لولو برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای خدا بی بصیرتی تا کجا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه این بنده خدا کنکور دکتراشو تو علم و صنعت داده یعنی حوزه امتحانیش اونجا بوده چه ربطی داره به اینکه نمیتونه اونجا ادامه تحصیل بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی طر ف ؟!
این اصلا برازنده ات نیست .تابلو ضد احمدی نژادی تابلو
حساس نشو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۶
۷
حاج سعید مشکل شخصی با مشایی داره یا برای رضا ی خدا ابروی یارو تو ماه رمضان برد
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۲۳
بهتر حاج سعید آقا در هنگام مراسم در مورد مسائل سیاسی صحبت نکنند. می دونید چرا آخه بردن اسم آدم هایی مثل مش.... و ... فضای مجلس اهل بیت رو آلوده می کنه و از حال مجلس کم میکنه.بهتر با بردن اسم این مردک دهان خودمون رو کثیف نکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۲۲
حرفهای حاج سعید اصلا کامنت مخالف نداره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۰
۲
لابد لیسانس ادبیات دارند لطفا فایل صوتی صحبتای ایشان را قرار دهید تا همه بتوانند درست قضاوت کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۳
۲
اینکه زمان گذشته پیزی از زشتی رفتار حدادیان کم نمی کنه
پایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴۲
۷
من یک سوالی از حدادیان داشتم

چرا دوران اصلاحات سکوت کردی وحالا از رهبر ی جلو زدی؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۲
اون بنده خدایی که تهدید کرده اگر سعید حدادیان رو احضار کنن ال میشه و بل میشه باید بگم خیانت و خسارتی که شما و امثال شما به نظام و رهبری می زنید کمتر از فتنه گران نیست چرا که اقدام خودسرانه زیاد انجام میدید و همش به نام نظام و رهبری و بسیج و ... تموم میشه اجاز بدید قانون جواب بی قانونی رو بده خودسر نباشید و بعد هم اسم خودتون رو بذارید حامی رهبر مطیع ولایت و ....
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۳۲
کی گفت حاج سعید لیسانس نداره
حاج سعید عضو هیئت علمی دانشگاهست . خدا خیرش بده
اقای دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۹
سلام داش علی.من با نظر شما کاملا مخالفم .اتفاقا باید تو مجلس امام حسین این جور صحبتا بشه تا مردم روشن بشن .بهتره یه نگاهی به خطبه ی سیاسی امام حسین قبل از عزیمت به کربلا بندازی..
بعدشم اینکه این جور بحثها باعث میشه ادم با دشمنا و منافقین و .....مرزبندی عقیدتی بکنه و جبهه ی خودی رو از غیر خودی جدا کنه ...دین اجتماعی یعنی این .نماز و روزه و...دین شخصیه...
السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وعليكم................................ كشتي ما رو
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۰۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۴۵
حاج سعید پرچمش بالاس، همه ی حزب ا... پشت سرت هستن. زنده باد حاج سعید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵۲
۵
خیلی جالبه که کار جمهوری اسلامی به این جا رسیده که مدعیان امروزینش هر روز به سخنان مداحان استناد می کنند! آن هم مداحانی که همان موسیقی را هم بلد نیستند و پیوسته در حال تقلید از ... هستند
محمد صتدق
|
Iran (Islamic Republic of)
همین موسی قی دان ها رو نگاه کن شاید شب ثو پارتی بگیرنش اما مداحا اینجورین؟
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳۵
۶
آقایوون مداح بهتره نیست خودشونا وارد سیاست نکنن؟
محمد صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
اهان یعنی دین از سیاست جداست؟
www.bitaraf321@aol.com
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۴
۵
"به آقای هاشمی پیغام دادند که حاج منصور ارضی علیه شما مطالبی را بیان کرده است و آقای هاشمی گفت : دیگر چه خبر؟" اگر قرار به شکایت بود که او باید 300 شکایت مطرح می کرد."
ملا نصرالدین از بازار گذر میکرد دیوانه ای با پس گردنی امامه ملا رو از سرش انداخت ملا برگشت ویک سکهء نقره به اون داد. مردم علت رو سوال کردن ملا گفت بعدا خواهید دید
دیوانه با خودش فکر کرد ملانصرالدین فقیر که بخاطر پس گردنی سکهء نقره میده پادشاه چه جایزه ای میده؟ رفت جلوی کاخ شاه وقتی شاه عازم شکار بود به طرفش رفت وبا پس گردنی تاج از سر شاه انداخت و حاکم دستور داد سر از تن دیوانه جدا کردند
خبر که به ملا رسید گفت سکهء نقره پول خونش بود که بهش دادم.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۹
مدرک تحصیلی مشایی لیسانس است.
mersad 313
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۲۹
دم حاج سعید گرم
خدا مارو توی صوابهای اون شریک کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی بری ت مجلس بشینی پشت مش.....!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۱۶
برادر گلم حاج سعید آقای حدادیان!
امثال بنده هم که به آقای احمدی دلاور رای ندادیم از همین روزا میترسیدیم اما امثال شما بودین که زدین تو سرمون و گفتین منافق نوکر اجنبی و ..... (نقطه چین ها از خودمه وگرنه دوستان که لطف دارن نقطه چین نمیذارن حرف دلشون رو میگن)
در هر حال حالا که آش انقدر شور شده که صدای سرآشپز هم در اومده. البته بگم من پیشبینی روزای بدتر از این رو هم کردم گفته باشم.
یه چیز دیگه حاجی! یکم زود تبلیغات رو شروع نکردی؟ شما که رای اول تهرانی نیازی به این کلکا نیست برادر.
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱۳
رفقا حرف حق هر کی بزنه باید شنید چه بهتر که نوکر اهل بیتم باشه ما ملاک داریم کی ولایتیه حاج سعید یا اسفندیار؟ کی دلش برا دین میسوزه حاج سعید یا ...؟ کی ترویج موسیقی میکنه؟ کی به علما اهانت می کنه؟ کی موجب تضعیف دولته؟ کی حرف آقارو نشنیده می گیره؟که به یه ملت دهن کجی میکنه؟کی........؟ کی.....؟ خدا شرشو از سر رهبر و ملتو دین کم کنه به حق امام زمان(ع)
صنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲۵
۲
چرا این آقا خودش رو این قدر بالا میبینه؟وقته آقای خامنه ای میگه مشایی در حاشیه است،دیگه این چه کاره است که بخواد تعیین تکلیف بکنه؟؟
همچین میگه سه نفر رو نفرین کردم و گرفته،انگار مستجاب الدعوه است،حالا انگار اگر ایشون نفرین نمیکرد اونا عاقبت به خیر میشدن.
چه طرز حرف زدنه........
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا این آقا در همین مراسم ماه رمضان که خود ایشون یه گریزی هش زده ، مشائی رو هم نفرین کرده - ولی مثل اینکه تا حالا بارونی نباریده !!!!! توی همون مجلس هم از آه گیری و این حرفا گفته که نتیجه ....!!!!!!!!؟؟؟؟؟
وقتی بلوتوث اون جلسه رو شنیدم - فکر کردم مراسم نخودچی خورون توی برره ست - یه نفر می گفت و یه عده هم قهقهه می زدند - حرفها هم حرفهای منبری نبود - حرفای بزن و بکش بود و لات بازی - حرفهای شنیعی هم گفته شد - خوب این دامبول خان رو هم دعوت می کردن که یه کم گرمش کنه و یه کم هم حرکات موزون چاشنیش می کردند .
نمیدونم که چرا علماء محترم تا بحال هیچ واکنشی نسبت به این محفل از خود نشون ندادند ؟؟؟؟؟؟ ما که به عنوان یه هیئتی ساده و گریه کن بر امیر المومنین و اولادش اشک حسرت بر مسلمونی خودمون ریختیم - بعد این آقا میگه به خود آقای احمدی نژاد هم گفتم ، ایشون خندید - شاید معنی این خنده رو درک نفرمودید جناب مداح اهل بیت .
ماه رمضان - روزه - غیبت - حرفهای شنیع - اون هم از روی جایگاهی که پیامبر مردم رو از ظلمت به سوی روشنی هدایت می کرد - لات بازی و دو سه مرتبه رفتم میخواستم بزنمش و از این حرفا .... - بعدش هم باد غرور و نخوت که من این حرفها رو می زنم - هر کی هم میخواد نیاد - حضرت ، کجا داری میری ؟؟؟؟ نکنه فکر کردی مردم به خاطر تو دارن میان هیئت ؟؟؟؟؟ هوا ورت داشته برادر - یادت رفته که حرمت و اعتبارت رو از کجا گرفتی !!!!!! حالا میگی هر کی میخواد نیاد روضه خاندان پیامبر ؟؟؟؟؟؟ به همین زودی صاحب روضه شدی؟؟؟؟؟؟؟
دیگه ادامه نمیدم ، چونکه باقیش خیلی دردناکه !!!!!
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آزادپی از وزیر اطلاعات چه خبر؟
آب و هوا خوبه؟
هر چند منتقد صحبتهای حدادیان هستم اما عصبانیت شما و پرخاشتون هم برام جالبه
راستی این مش.... که الکی و مفت افتاده سر زبونها برا چیه؟
برای حرفهای بی ربطی که میزنه و آویزونه یه نفره
باز خوبه آدم اعتبارو آبروشو از مجلس اهل بیت به دست بیاره نه از آویزون بازی و دری وری گفتن
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر بزرگوار ( خودم ) سلام و درود بیکران برشما
از اینکه می بینم علی رغم اختلاف مواضع خود با آقای رحیم مشایی که در چند کلمه آنرا تبیین فرموده اید ، منتقد حرفهای آقای حدادیان هستید ، خدا را شکر می کنم که در انتقاد به این حرفهای سخیف ، به بیراهه نرفته ام
اینجانب جوابگوی وزیر محترم اطلاعات ، نیستم و تنها همین را می دانم که اصل موضوع هم آنچنانکه اصحاب خاص بولتن آنرا بزرگ نموده اند نیست -
متاسفانه این روزها از هر اخباری که در اجتماع انتشار می یابد ، عده ای از آب گل آلود ماهی می گیرند و تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف بین مقام عظمای ولایت و احمدی نژاد ولایتمدار بکار می بندند که این جفائی عظیم است و تاریخ ، همانگونه که در خصوص امیر کبیر نوشت ، در این خصوص هم خواهد نوشت . تاریخ نشان داده است کسانی که حتی توان تحلیل و تفکر در خصوص یک اندیشه را نداشته اند ، همیشه در تلاش مضاعف بوده اند تا صورت مسئله را پاک کنند - می دانید چرا؟؟؟؟ چون قادر به حل آن مسئله نبوده اند .
امروز و همه روزهای تاریخ کسانی در اجتماع وجود دارند که دارای اندیشه اند و نیز کسانی هستند که در تقابل با یک اندیشه ، به علت عدم توانائی خویش در پاسخگوئی به یک اندیشه و نقد یک اندیشه ، سعی در حذف این اندیشه دارند .
دشمن امروز با ضعف و زبونی در مقابل ملت شریف و سرافراز ایران به زانو در آمده - پس تخریب حلقه دولت را در دستور کار قرار داده است و در این مسیر عده ای بدون رعایت انصاف ، حتی در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری ، بدون بصیرت ، آب را به آسیاب دشمن می ریزند .
برادر گرامی - همه اخبار ایران در سایت صراط خلاصه نمی شود - سایت های دیگر را هم رصد بفرمائید - حتما جواب خود را پیدا خواهید نمود .
سرافراز باشید .
ضد ضدولايت فقيه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران ....... ، ادب ، خوب صحبت كردن ، احترام به ديگران و عقايدشون و منم منم نزدن و كلية كمالات انساني چيزاي خوبي كه توي ذات شماهايي كه ولايت مش..... رو پذيرفتين وجود نداره ، حتي توي اون اعماق وجودتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۳
سلام حاچی شماخودتون اهل ذوقید وبهتر از من میدونید وقتی آدم یکی رو دوست داره دلش میخواد هیچ نقصی نداشته باشه مثل ما که دوست داریم رقیق با صفامون باکلمات مودبانه صحبت کنه حتی وقتی عصبانیه وحق هم داره توقع زیادیه؟!
امید
|
United States of America
|
۰۱:۰۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۵
۵
ای کاش ایشان فقط همون مداحی شو بکنه ! ما این قدر واعظ داریم که ایشان مسؤلیتی نداشته باشه ! که همه چیز رو هم زیر سوال نبره.
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۱
چه روزگاری بر مردمان مان شده است
از بی ادبی و گستاخی یکی دیگر چگونه دفاع می کنند.
توجیه شده است نان هر روز هر شب مان
بار خدایا ما را از شر ناسزا در امان بدار
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۱
اقا یا خانم (الف) کامنت مرا انتشار ندادید با اینکه حاوی حرف حقی بود ! بنده در ان کامنت گفتم شعور ربطی به مدرک تحصیلی ادمها ندارد و چه بسا ادم بیسوادی که خیلی با شعور است و در مقابل باسوادی که میتواند خیلی هم بی شعور باشد و این را از ان جهت عرض کردم که دیدم بسیاری از مخاطبین شما به جان هم افتاده اند که حاجی مدرک دکترا داره و دیگری یقه جر میده که نخیر نداره! حافظ که همه ایرانیان قبولش دارند و به ایشان ارادت میورزند میگه (هر که را نیست ادب لایق صحبت نبود) خواهش میکنم این را انتشار دهید.
محمد
|
Germany
|
۱۴:۲۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۸
ما از دوستان اح........... بودیم که با روشنگری صراط نیوز از مخالفان سرسخت این مردک ملعون شدیم . و تنها و تنها آرزویمان این است که .............. هرچه سریعتر حالا که ................. شده است ..................... شود
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲۴
حاج سعيد اگر در انتخابات شركت كند قدرت بچه مذهبي مشخص ميشود
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴۵
۵
سعید فوق لیسانس مداحی رو از دانشگاه دولتی شهید ارضی گرفته.
محسن
|
Netherlands
|
۱۶:۴۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۲
۰
برادران در اظهار نظر خدا را در نظر بگیرید
گل پسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۳
پس معلوم شد دعوا سر لحاف ملا است شماهیچکدامتان دلتون بحال اسلام نسوخته بیجهت مخ ملت رابکار نگیرییدازالان تااسفند برای تصاحب صندلی سبز مجلس هی همدیگر رامحکوم کنیدکوامام ره بادم ملکوتی اش ؟یه موقعی فائزه هاشمی نفراول شدیه موقعی هم الهه کولایی این سری هم اقای حدادیان مداح!
دریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۵
سران فتنه یه نفس راحتی میکشن ازبس سوژه درست شده ازعزل ونصب و سخنرانی مداحان تهران برعلیه خودی ها دیگه سران سه گانه فتنه نفس راحتی میکشن /
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سران همون فتنه اي كه شما ميگيد زماني خواست به امثال شماها بفهمونن اين خطر رو نفهميدين و باز نميفهمي.
جلال
|
Germany
|
۱۷:۲۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۳
۷
بنده یقین دارم رهبری از امثال حدادیان و فحاشی های آنان بیزار هستند

اللهم العن الفحاشین
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۵
۴
حاج سعيد يه ياد امام و شهدا خوندي جو نگيرت فكر كني نعوذبلاه خدايي و هر كاري بخواي ميتوني بكني
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۴
۷
معلومه دیگه با پول بیت المال این حرفهاآقا داره دکترا می گیره امان از روزی که یک مداح ! ادای تحصیل کرده ها رو در بیاره!!!
kamran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۳
باباهمش دعوا سر تقسیم پنیر مجلس بعدییه در نبرد قدرنمندان تدبیر این است که عوام کنار بکشن
فدايي ولايت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۷
اولا" رهبري نه " مقام معظم رهبري"
ثانيا" اگر به حاج سعيد ، اجمدي نژاد و مشايي بخواهيم نمره ولايت پذيري بديم ، حاج سعيد ميشه 20 احمدي نژاد 18 و مشايي 10 (اونم بخاطر احمدي نژاد).
نگيد نه چرا كه احمدي نژاد خودش رو زمان تمكين از فرمان مقام معظم مبني بر كنار گذاري مشايي براي معاونت رئيس جمهوري نشون داد كه دستور رو بعد از 10 روز اجرا كرد و مشايي هم افاضات نابخردانه زيادي داشته نظير دوستي با مردم اسرائيل، مكتب ايراني به بجاي مكتب اسلامي و...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۱
حاجی جون مادرت منو هم نفرین کن
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۲
جناب حداديان شما كه دغدغه دين داريد و شديد هدايتگر مردم آيا جايز است فردي اگه اشتباهي كرد همه جا جار بزنيد.شما يا از مسائل ديني بي خبري يا كه غرض ورزيد
reza
|
Turkey
|
۱۱:۰۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۱
مردي در كنار رودخانه‌اي ايستاده بود.

ناگهان صداي فريادي را ‌شنید و متوجه ‌شد كه كسي در حال غرق شدن است.

فوراً به آب ‌پرید و او را نجات ‌داد...

اما پيش از آن كه نفسي تازه كند فريادهاي ديگري را شنید و باز به آب ‌پرید و دو نفر ديگر را نجات ‌داد!

اما پيش از اين كه حالش جا بيايد صداي چهار نفر ديگر را كه كمك مي‌خواستند ‌شنید ...!

او تمام روز را صرف نجات افرادي ‌كرد كه در چنگال امواج خروشان گرفتار شده بودند ، غافل از اين كه چند قدمي بالاتر ديوانه‌اي مردم را يكي يكي به رودخانه مي‌انداخت...!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱۰
۳
مطمئن باشيد . تو مملكتي كه سياسيون كمرنگند و مداح ميخواد نماينده مجلس بشه و يه پاسدارم از روي روابط مشاور رئيس جمهوريه ، حتما من و تو هم مثل سگ وگربه به جون هم مي افتيم. به خدا قسم به فكر فرداي بعد از رفتن ... باشيد و مرگ براي همه هست حتي براي او .
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۳
فقط اينو مي تونم بگم كه اين بلا ها قبلاً هم سر مصدق از طرف طرفداران كاشاني و... اومد. تاريخ هميشه تكرار ميشه و شعبون بي مخ ها هميشه تو اين مملكت هستند!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۹
۳
حاج سعید حدادیان محترم، چرا مغلطه می کنی. جریان منحرف به جای خود و بی تقوایی شما در بیان هم به جای خود. هر چیزی جای خود را دارد اگر قرار باشد برای هر امر به معروفی تقوایی نباشد میشود در دام منکر افتادن. حالا چه شب اول ماه رمضان باشد یا همین الان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۶
کی گفته تحصیلات مش... لیسانس اکابر می باشند درست خبر بدین ای بابا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۳
آقایان ومخصوصا خانمها توجه داشته باشید حاج آقا نفرینش میگیره!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۳
سلام همتون سر کارید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۲
تو اگه نفرینت بگیر بود اسراییل رو قربون دست نفرین کن 60 ساله دنیا داره زجر میکشه!!!!
آقای هاشمی بده راجع بش حرف نزن ایشون بد هستن !!!!
حالا که احمدی نژاد بد در اومد و سیب کرم خورده در اومده حالا دارید جاده هایی رو که خاکی کردین آسفالت می کنید ولی نمی دونید دیگه این جاده با یه نسیم ویرون میشه!!!
قربون امام حسین که چه کسایی دل سوختشن!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۷
من همیشه از ورود به سیاست در مداحی انتقاد دارم و داشتم ...اما حرفهای آقای حدادیان رو گوش کردم.عین حقیقت هست و باید برعلیه آقای مشایی یکی علنی قیام میکرد.اما ای کاش این عزیزان چندسال پیش این کاررو میکردند.وقتی که جلوی آقای مش...... درترکیه باقرآن رقصیدند.وقتی ....... فردای عاشورا با لباس صورتی درجلسه ....... شرکت کرد ولباس مشکی را حرام دانست.وقتی که ایشان انبیا و علما را نشانه گرفت..اما به هرحال باید دانست که این افکار فقط متصل به صهیونیسم و وهابیت هست. در این مورد تا پای جان پشت آقای حدادیان و دیگر ذاکرها هستیم. جهت اطلاع آقایونی که شکایت کردن گفتم!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۵
سلام خدمت همه دوستان گرامی
یادم می آد در سفری که حضرت آقا به استان قم داشتند توی یکی از سایتهای خبری خوندم که ایشان در دیداری که با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داشتند از ایشون درباره مشائی سوال کرده بودند، ایشون در جواب فرموده بود بنده ایشان را نمی شناسم.
این تعبیر حضرت آقا نشان از اهمیت نداشتن مشائیه شما هم خون خودتون رو کثیف نکنید این اگه بهش پرداخته بشه من احساس می کنم این طوری بزرگ تر میشه ضمن این که ما همه چشممون به فرمایشات حضرت آقاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۲
( اگر مشایی کاندید بشه منم کاندید میشمو توی مجلس پشت سرش میشینم ) فک کنم انتخاباتی در کار نیست و انگار نه انگار مردم باید به اینا رای بدن و قبولشون داشته باشن ، پشششششششششششششش
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۲
من یک بار دیگه کامنت گذاشتم اما شما سانسور کردید من فقط گفتم که مگه این ادم یا .... کیه که میگه من نفرین میکنم وقتی اقای خامنه ای و احمدی نژاد راضی است یک مداحی که نون به نرخ روز میخوره و برای یک مداحی انچنانی پول میگیره چیکارست یک سوال دیگه چرا این اقا خودشو از همین الان مجلسی میدونه اخه کی به این رای میده
هیچ
|
Lithuania
|
۰۹:۱۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۲
همیشه اشکال یک فرد مذهبی این است که خود راسا و سرخود احساس مسئولیت میکند و پشت ولی خود حرکت نمی کند. این بزرگترین افت است که یک حدیث را بخوانی و بدون ولی به آن عمل کنی. دور از جان خوارج هم خودشان آیه را خواندند و به فهم خود عمل کردند بدون اینکه به ولی خود نگاه کنند. عزیز من عبرت بگیر. اسلام چقدر از دست شما ها باید ضربه بخورد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۸
۳
سعید حدادیان تو و امسال تو دارید ناخواسته پازل دشمن را پر می کنید هر وقت شما حرف می زنید بچه حزب الهی و امام حسین مظلومتر می شن شما مداح آخرالزمانی هستید و بی ادب و نماینده حزب الله هم نیستید اگه بودید از آقا جلوتر نمی زدید آقا فرمودند مشایی فرع است و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۷
یا لیست موسوی یا هیچ کس
علی یارت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۶
اینم نظر شخصی اقا سعید که کاملا صحیحه
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۶
۲
بدی ما ایرانی ها اینه که در خیلی مسائل که سررشته و تخصص نداریم دخالت می کنیم!
آخه این مداحه چه تحصیلاتی داره که خودشو در حدی می دونه که در سیاست دخالت کنه
با این کار خواسته یا ناخواسته مردم را از یک سری مقدسات دور میکنه از قبیل عزاداری امامان و ...
اینا عین خوارجن که اهله افراط و تفریط بودن و تحت یک موقعیت خاص جوزده می شون!
امیرعباس چیت ساز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۷
۲
آقا سعید اصلا فکر نکن خبریه ها وهنم ورت نداره اصلنم فکر نکن کسی هستی فقط به خاطر صدات و ارتباطت با حاج منصور شهرت پیدا کردی شما یک انسانی هستی که از درک خواسته های قلبی مقام معظم رهبری عاجزی و عقل سیاسی نداری دمت گرم که بچه حزب اللهی ها رو داری به جون هم میندازی و آرمام حضرت امام (ره) و شهدا رو داری با استفاده از شهرتت فدای جهلت میکنی هیچ نگاه کردی که اسراییل و میریزید موسوی و هاشمی دارن از این که خود حزب اللهی ها دارن احمدی نژاد دلاوررو میکوبن ، چه کیفی می کنن و به ریش هممون می خندن؟ مگه حاج منصور نگفت فتنه بعدی اختلاف بین حزب اللهی هاست.پس ای آدم بی معرفت چشم و گوشتو باز کن لااقل قبل از اینکه از تریبون مقدس امام حسین (ع) (که فکر کردی سندشو به نامت زدن) بی ادبانه شروع به فحاشی کنی قبلش نظر حضرت آقا رو هم بپرس تو که بالاخره دسترسی به ایشون میتونی پیدا کنی مطمئنم که حضرت آقا از دستت ناراحتن مگه مملکت بزرگتر نداره؟مگه رهبر نداره؟که شما با این ادبیات زشت مردم رو از مداحان دلسوخته و مخلص که من خاک پاشونم نمیشم دلسرد میکنی یه کم عاقل باش صدای خنده دشمن رو بشنو خدا بهت بصیرت بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۵
"این را کسانی می گویند که در رشد و پرورش دولت موثر بوده اند." خود کرده را تدبیر نیست دفعه بعد حواستان را بیشتر جمع کنید و از ترس سگ به گرگ پناه نبرید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۶
من فقط این رو میدونم آقای منصور ارضی در مناجات‌ها ی پر سوز سحر ماه رمضان در مسجد ارک و روضه‌های اهل بیت دانشگاهی شده اند برای جذب جوانان عاشق اهل بیت و وادی معنویت و آقای سعید حدادیان هم در مهدیه امام حسن مجتبی در ماه رمضان ، فاطمیه ،‌محرم و زیارت‌عاشوراهای پنج شنبه صبح ها . هم کار فرهنگی تبلیغی بسیار بزرگی را دارن انجام می‌دن . نباید از حق بگذریم کدام نهاد فرهنگی تو نظام ما اینقدر تونسته کار تبلیغ دین و فرهنگی انجام بده . حالا با یه حرف که اون هم از روی دلسوزی بوده ولو اگر اشتباه باشد و مورد نقد دلسوزان باشه نباید همه کارهای مثبت اونها رو نادیده گرفت . البته خداوند ناظر و آگاه به همه ما و نیات همه هست و خداوند عاقبت همه ما رو ختم به خیر کند . فقط این را می‌تونم بگم ( بدون در نظر گرفتن احساسات ) یک موی سر گندیده حاج منصور ارضی و سعید حدادیان رو به خروار خروار افراد معدود منحرفی که دور رئیس جمهور محترم و مومن فتنه گری می‌کنند و دنبال انحراف فکری و اعتقادی مردم هستند رو نمی‌دیم .
اردوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
حاج سعيد لطفا اين هاشمي رو هم نفرين كن با اين خيانتاش داره كشور رو مي بره به ناكجا آباد جون مادرت فقط يه جوري نفرين كن كه درحد زلزله 6 ريشتري باشه . حاجي ديگه سفارش نكنما. فعلا باي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۱
آقا من یک فرزند شهیدم>برادر زاده شهیدم ،پسر عموی شهیدم ،داماد شهیدم و...هیچ همگی شان هم در سن جوانی داوطلبانه و در رفاه کامل از نظر اقتصادی به جبهه ها رفتند ولی در فتنه سال گذشته بعضی از تند روها که ما می گفتیم آقای دکتر تندرو هستند فمارا منافق و ضد ولایت فقیه خواندند ولی من همچین روزهایی را پیش بینی کرده بودم و بدتر از این هم خواهد شد.برادر ها ی حزب اللهی مواظب باشند هر افراطی یک تفریط هم به دنبال خواهد داشت. نه مثل خوارج نه مثل معاویه
من شهروندي در چايپاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۵
درود بر حاج سعيد حداديان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۳
من حامی حاج سعید نیستم حامیه ولایتم.این آقای مش.... مورد امنیتی و اخلاقی ومذهبی داره این یه حقیقته و اینا مثل خاتمی با اسم روشنفکری دینی قصد ضربه زدن به نظامو دارن. از انجمن حجتیه و مبلغین و اهداف شومشون طبق حرف امام باید حضر کرد که امروز آقای مش..... جانشین شیخ حلبی است. خدا تمام منحرفین را هدایت کند
مهدی ابراهیمی
|
United States of America
|
۲۲:۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
سلام آقای حاج سعید!
شما هم اشتباه می کنید ! هر کسی حد زبان خودش را باید نگه دارد.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
لطفا سیاست را به سیاستمداران واگذارید.بهتراست هر از چند گاهی درآینه خودرا نظاره نماییم.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
دم خودتو هفت جد وابادت گرم سعید جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
به حدادی بگید تو برو روضه ات را بخوان تو را چه به این حرف های زشت و مزخرف وقتی صحبت های حدادیان را گوش کردم واقعا شرمم شد که مداح اهل بیت چنین حرفهای مزخرفی بزند ، خدا عاقبتت را به خیر کند، از بدبختی های ما این است که چهار تا روضه خون می خواهند وارد عرصه تخصصی سیاسیت بشود ، چه می شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
مردي حداديان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
درپاسخ به (آقای دل )که برای توجیه افاضات حاج سعیدبه خطبه ی امام حسین قبل ازعاشورااشاره کرده بودندبایدگفت قیاس قیاس مع الفارق وتوهین آمیزی بود.ادبیات حضرت سیدالشهداوموقعیت آن کجاواین الفاظ رکیک وچاله میدانی کجا؟ حرفهایی که گفته شداصلا قابل توجیه نیست .اصلادرشان مجالس اهل بیت نبود.ازشنیدن آن حرفهابسیارمتاسف شدم هرچندمنتقدجدی مش.... هستم .
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
سلام
من از اقای حدادیان و حاج منصور که مراقب واقعی عزت و شرفم هستند تشکر و اعلام حمایت میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
بهتراست اوباماوقذافي و...نفرين كند.
ناشناس
|
Japan
|
۱۵:۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
حدادیان بی ادبی کرده ونشون داده آدم بی طاقت و بی ادبی هستش !صراط جونم با این خبرراش خوب ملت را گذاشته سر کار !این همه نظر برای یک بی ادبی؟!/
کربلائی
|
Germany
|
۰۲:۰۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۰
حاجی تند روی کرده اینو همه قبول دارن ، ولی حرف ناحق و خارج از مدار ولایت نزده ، منظورم اصل حرفاشونه نه بدگوئی ها ، ولی خودمونیم احمدینژادم عجب . . . . . زشتی داره ها
کربلائی
|
Germany
|
۱۹:۲۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۱
۱
داداش نصف نظر منو پاک کردیااااااااا

سانسور؟؟؟؟؟؟؟؟
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
سلام برادر حدادیان از اول بگم خیلی اهل ریایی قبول کن. حاج منصور ارضی نه ولی تو خیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
عنوان مقدس حاجی را به هرکسی نمیشه داد اگه میشد آدمها را از بین دو انگشت اهل بیت ع ببینی اونوقت میدیدی این خواجه سعید حدادیان و امثالش حاجی هستن یا ...
این شخص با انتساب خودش به دستگاه مقدس اهل بیت ع فقط داره آبروی اهل بیت را میبره و مردم را زده میکنه اما امثال خواجه سعید وصله های ناجوری هستن که به اهل بیت برازنده نیستن،حیف وقت نیست که آدم پای حرفهای آدم دهن چاکی مثل خواجه سعید تلف کنه.
مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
خدا خيرت بده حاجي . ولي سعي كن با لحن بهتري نقد كني كسي نتونه زبون درازي كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۱
حرف بد و کار بد بد است هر که بکند و از عالم و مداح بدتر
به جای این مطالب عذر خواهی کن اگر یک عمر پشت میکروفون به مردم دروغ نگفتی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
حاج سعید عزیز
فلک به مردم نادان دهد زمام مراد
تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس
موسی پیغمبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۱
بابا از سر حاجی دست بردارید بخدا اهنگ های مرحو ......... رو خیلی اسلامی اجرا میکنه
بلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۲
بابا این حاجیتون یک ..........................ه یادش رفته چطور بعد انتخابات تو میدان ونک از احمدی نزاد حمایت میکرد اگه کسی دست رسی به حاجی داره بگو بسه دیگه درت را بزار باتشکر
ZAHRA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۲
صراط بی .... مگه کامنت من چه عیبی داشت که نشون ندادی؟ چرا انقدر مزدور صفت و ترسویی؟ سانسور کردنم یه چور دیکتاتوریه!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۳
با سلام خدمت حاج سعيد بنده از آن اظهار نظري كه در بعضي از گوشيها پخش شده و من هم شنيدهام خيلي به شگفت آمدم كه آن كلمات از زبان شخصيت چون شما بيرون آمده باشد گيرم كه آقاي مش.......... بدتر فرد روزگار ما باشند (البته بنده آنچنان شناختي از ايشان ندارم و نمي خوامم از ايشان حمايت كنم ) ولي با اين لحن توهين به يك نفر نمودن از يك شيعه اهل بيت آنهم روضه خوان امام حسين بسيار دور از انتظار مي باشد چرا كه امام هروقت اسم صدام ملعون را مي برد با احترام ميگفت آقاي صدام حسين اگر ما پيرو ولايتم بايد از توهين نمودن به اشخاص جداً خود داري كنيم چراكه در زمان پيامبر يا امام علي بود كه يكي از ياران ايشان در مسجد نماز مي خواند كه يكي از داش مشتيهاي آن زمان هم آمد تا در مسجد نماز بخواند اين بنده خدا از ديدن آن فرد خنديد و گفت ببين كي آمده نماز بخونه در آن حين آن بزگوار به ياران فرمود آن داش مشديه بهشتي شد و اين كه چندين سال در ركاب ما بود ايمانش را در اثر غرور از دست داد شما كه سالهاست در دستگاه امام حسين و اهبيت هستين مواظب باشيد كه همه را بخاطر غرور و خود بزرگ بيني از دست ندهيد چراكه برصيصاي عابد هم مستجاب دعوه بود و در آخر به شيطان سجده نمود و بسيار موارد ديكر كه در تاريخ كم نيستند اگر از كسي انتقاد دارين لحن توهين را به شخصيت افراد در جاهاي عمومي نداشته باشين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
۶
۱
ما همیشه و در همه حال اول و اخر مرید رهبر هستیم چه کسی مدرک داشته باشه چه نداشته باشه.
شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۱
۳
برای همه شماها متاسفم
صداي عدالت .. يا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۰
۲
۲
واعظان كين جلوه در محراب و منبر ميرسند خود به منبر مي رسند ان كار ديگر مي كنند لحظه اي قاضي خود باش كه چه كرد ي به جهان ...... اقاي حداديان ما داريم از فقر و بيچارگي ...... ميميريم .... ذاكر چرا ...ايوب پيغمبر صبر زياد داشت اما اين مردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۲
۴
با سلام حضور حاج سعید
داداشم غصه نخور ما خواهرهای شهدا پشت سرت هستیم وازت حمایت میکنیم وهمیشه دعا گویت هستیم
داداشم سعید ایول
علی یارت دست حق نگهدارت
محمد عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
با سلام بر شما و صلوات بر محمد ص و خاندان پاکش اللهم صل علي محمد وال محمد و درود خدا بر حضرت علي که هميشه سر بلند هست يه چي بگم برم يه زماني بود نه خيلي گذشته همه باهم خوب بودن کسي که مسجد ميرفت بسيجي اوني که بسيجي نبود همه بهم احترام ميذاشتن روحاني ميديدن احترامش سره جاش بود خلاصه همه رو دله هم اب ميخوردن ولي يه مدتي هست که احترام ها از بين رفته انشالله با توکل به خدا و کمک مسولين خوب و خدا شناس دست به دست هم بديم و دوباره کشوره بزرگ ايران اباد کنيم . با اين دعواهاي بيخودي هم خودمون و رهبر اذيت نکنيم اقاي مداح مداحي شو کنه اقاي مسولين هم به کاره خود از همه مداح که براي اسلام تلاش ميکنن تشکر ميکنيم و انشالله سالم باشن اقاي حداديان دروغ نگم من جواد مقدم خيلي دوست دارم و روضه هاي شما هم دوست دارم من بسيجي هم نيستم ولي ارامشي که تو ايران هست دوست دارم و انشالله تا زماني که امام زمان ظهور کنه اين ارامش تو ايران باشه پس همه باهم اشتي کنيد با يک صلوات محمدي پسند اللهم صل علي محمد وال محمد محمد هستم از اراک قربونه صفا معرفت همه مخصوصا بچه هاي مسجد شهدا اراک و مسجد ساعت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۲
۱
شما ها که دیگه شورش رو در اوردین بابا شما روضه خونین دیگه کم در میارین باز دنبال سیاستید باز ازون حرفا خطرناک کاندید نشده ی میگی رای میارم و جای صندلی رو مشخص میکنی نکککککککککککککن حاج سعید از این کارا ماهیت ارزشی آرای مردم را بی ارزش نکن