۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

دستگیری عامل درج کامنت‌های توهین‌آمیز

پلیس فتا کردستان دانشجویی را که اقدام به درج کامنت های توهین آمیز در وبلاگ استاد خود کرده بود، دستگیر کرد.
کد خبر : ۱۹۸۸۴۶
صراط: پلیس فتا کردستان دانشجویی را که اقدام به درج کامنت های توهین آمیز در وبلاگ استاد خود کرده بود، دستگیر کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رییس پلیس فتای کردستان گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر درج کامنت های توهین آمیز در وبلاگ شخصی وی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ «فرامرز شاکری» افزود: تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده که از اساتید یکی از واحدهای دانشگاهی سنندج است، نشان داد، اخیرا فردی ناشناس با مراجعه به وبلاگش، در قسمت نظرات ضمن فحاشی، اقدام به درج کامنت های توهین آمیز کرده و رزومه کاری او را مورد تمسخر قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا با کار کارشناسی و تخصصی ماموران پرونده، فرد درج کننده کامنت های مذکور شناسایی و در منزل مسکونی خود واقع در یکی از محلات مرکزی شهر سنندج دستگیر شد.

رییس پلیس فتای کردستان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی تصریح کرد: متهم در جریان تحقیقات فاش کرد شاکی استاد وی بوده و به علت اختلافاتی که با او داشته اقدام به درج کامنت های توهین آمیز در وبگاه شخصی خود کرده است.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی اعزام و برای او به اتهام توهین و نشر اکاذیب قرار قانونی صادر شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز