۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

کدام چهره ی مشهور اصلاحات ، مسئول ارتقای نیروهای احمدی نژاد در دولت روحانی است؟

به طور مثال ، عیسی فرهادی استاندار سابق البرز در دوران احمدی نژاد که دارای مشاغل متعدد در دولت نهم و دهم بوده، با حمایت و لابی گسترده «این چهره ی خاص جریان اصلاحات» ، اینک فرمادار تهران شده است!
کد خبر : ۱۹۸۹۳۰
صراط: "چمران نیوز _نیروهای دو آتشه حامی احمدی نژاد، این روزها در دولت روحانی نیز خود را به هر طریقی بالا می کشند. اخبار رسیده به چمران نیوز باعث برخی پیگیری ها شده که این پیگیری ها، حکایت از تلاش برخی افراد خاص جریان اصلاحات برای ارتقای نیروهای دولت احمدی نژاد در دولت روحانی دارد!.

به گزارش گروه سیاسی چمران نیوز؛ به طور مثال ، عیسی فرهادی استاندار سابق البرز در دوران احمدی نژاد که دارای مشاغل متعدد در دولت نهم و دهم بوده، با حمایت و لابی گسترده «این چهره ی خاص جریان اصلاحات» ، همچنان فرماندار تهران باقی مانده است!

فرهادی از نزدیکان و حامیان جدی جبهه پایداری بوده و در ایام انتخابات ریاست جمهوری پیشین ، حمایت گسترده ای را از این جریان سیاسی کرده بود.

از سوی دیگر، «محمدناصر نیکبخت» معاون سابق استاندار همدان در دولت احمدی نژاد ، با حمایت همان «چهره خاص» ، استاندار همدان شده است!

انتخاب وی موجی از اعتراضات را در میان حامیان دولت تدبیر و امید به جای گذاشته و از طرفی جریان منتقد دولت را حیرت زده کرده است. یکی از منتقدان جدی دولت در مجلس گفته که «باور نمی کرده او با چنان سوابقی، در این دولت استاندار شود»

این اتفاق، در استان لرستان نیز به وقوع پیوسته ؛ به طوریکه «هوشنگ بازوند» معاون استانداری مرکزی و از حامیان جدی جبهه پایداری ، در دولت روحانی پست استانداری لرستان را از آن خود کرد.

نکته ی جالب آنکه وی فردی بوده که در ماجرای جنجالی سخنرانی سید حسن خمینی در دانشگاه این استان ، دستور لغو سخنرانی وی را صادر کرده است! دولت نیز البته پس از برکناری فرماندار بروجرد ، تذکر جدی به «بازوند» داده است.

این چهره خاص جریان اصلاحات کیست؟

پیگیری های خبرنگار چمران نیوز ، نام این چهره خاص جریان اصلاحات را فاش کرده است ؛ این فرد «صفدر حسینی» ، استاندار لرستان و وزیر سابق اقتصاد در دولت اصلاحات بوده و اینک نیز ، رییس صندوق توسعه ملی است.

صفدر حسینی ، این سه چهره ی حامی جریان پایداری و احمدی نژاد را با لابی های گسترده خود در دولت روحانی، ارتقاء داده است!

نکته ی جالب اینکه هر سه نفر افراد ذکر شده، همشهری و از نیروهای «صفدر حسینی» در استانداری بوده و حتی آقای نیکبخت ، استاندار فعلی همدان نیز رابطه بسیار نزدیک فامیلی با این چهره خاص جریان اصلاحات دارد!.
نیروهایی که روزی در زیر پرچم احمدی نژاد هر انتقادی به او و سیاست های احمدی نژاد را بر نمی تافتند، حال در دولتی جای خوش کرده اند که منتقد جدی شخص و سیاست های احمدی نژاد است.