۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

مربی سایپا: مطبوعات از مربیان خارجی انتقاد کنند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما می‌خواهیم احترامی را که در لیگ پیدا کرده‌ایم، حفظ کنیم و این نیاز به تمرکز و دوندگی بیشتر دارد.
کد خبر : ۱۹۹۰۰۶
صراط: فرهاد پورغلامی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و سایپای البرز از سری رقابت‌های لیگ ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: همیشه خاطرات خوبی از خبرنگاران و مردم قم داشته‌ایم.

وی گفت: صبا اگر چه در طول این چند هفته فراز و نشیب داشته اما تیم خوبی است و در خانه با قدرت بازی می‌کند، زیرا در خط هافبک و حمله بازیکنان خلاقی دارد.

مربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه بازی آسانی در پیش نداریم، عنوان کرد: در طول هفته روی این بازی خوب تمرکز کردیم و امیدواریم روند رو به رشد خود را در این بازی ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: برد‌هایی که در هفته‌های گذشته داشتیم، ما را در شرایط روحی خوبی قرار داده است و امیدواریم شاهد بازی خوبی از طرف هر دو تیم باشیم تا هواداران و اصحاب رسانه از این بازی لذت ببرند.

غلامی با بیان اینکه برای این بازی بازیکن محروم نداریم، اظهار کرد: مسعود ابراهیم‌زاده، سجاد مشکل‌پور و روزبه شاه علی‌دوست مصدوم هستند و کاوه رضایی و اخباری در تیم امید حضور دارند.

وی تصریح کرد: هفته به هفته راهمان را ادامه دادیم و هر هفته بهتر از گذشته بودیم و روند رو به رشدی داشتیم.

مربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه دوست داریم این روند را ادامه دهیم، یادآور شد: ما می‌خواهیم احترامی را که در لیگ پیدا کرده‌ایم، حفظ کنیم و این مهم نیاز به تمرکز و دوندگی بیشتر دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا حریف را کنترل کرده تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم،‌ در خصوص برد‌های چهار هفته گذشته تیم سایپا افزود: چهار هفته پیروزی را نمی‌توان شانس دانست و ما در هفته‌هایی که پیروز شدیم، شایسته برد بودیم.

غلامی در خصوص نتایج ضعیف تیم امید گفت: مطبوعات همانطور که مربی ایرانی را محاکمه می‌کنند باید از مربیان خارجی که با پول‌های زیاد نتایج ضعیف می‌گیرند نیز انتقاد کنند و نباید چون مربی خارجی است آن را رها کنیم.

وی در خصوص علت گل نخوردن تیم سایپا در 400 دقیقه افزود: این رکورد از لحاظ روحی و روانی تیم را ارتقا می‌دهد ولی رکورد همیشه یکجا شکسته می‌شود اما زمانی که من در ملوان بودم این موقعیت را تجربه کرده بودم.

مربی تیم فوتبال سایپا یادآور شد: تمرکز ما در بخش دفاع فردی و تیمی بسیار اهمیت دارد، در این بخش کار کردیم و خدا را شاکریم که توانستیم هفته‌ها گل نخوریم که این نتیجه خوبی است.

وی تصریح کرد: البته عملکرد دروازه‌بان‌های ما در طول چندین هفته گذشته خوب بود و موقعیت‌های بالای 90 درصد را دفع کردند.

غلامی همچنین برای تیم فوتبال ملوان آرزوی موفقیت کرد و گفت: ملوان امروز به آرامش نیاز دارد و امیدواریم که در این هفته موفق باشد.
منبع: فارس