۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹

تبلیغات زرتشتی با چاشنی فتنه!

به تازگی فعالیت های مبلغین آئین زرتشت در کشور افزایش پیدا نموده است.
کد خبر : ۱۹۹۱۰

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین برهمین اساس به تازگی در برخی از شهرهای کشور تعدادی سی دی، حاوی عکس هایی از جریان آشوب های بعد از انتخابات، مراسم ترحیم فرزند شاه ملعون، متن هایی در خصوص آئین زرتشت و مقایسه روحانیت زمان رژیم شاه با زمان حال و همینطور ادای احترام بسیجیان به مقامات کشوری و لشکری مشابه ادای احترام آلمان نازی و...... پخش شده است.

همچنین این مبلغان اقدام به انتشار سالنامه زرتشتیان ایران در سطح شهرستان بوشهر نموده اند.
لازم به ذکر است این سالنامه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد انتشار یافته که در آن بخشی از نیایش سال نود زرتشتیان ، جشن و زیارت های زرتشتیان ، معرفی گات های زرتشت (سرود های آسمانی ) در این سالنامه به چشم می خورد!

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۲
مگه زرتشت دین نیست؟ مگه بت رو میپرستن؟ خوبه که از اول هم دین زرتشتی و یکتا پرستی توی ایران اومده و هدفش هم پرستش خدای یگانه است و دیگه نون دین خوردن توش نیست و آلت دست این و اون نیست و ... نون خوردن چقدر واستون با ارزشه که مجبورین همچین خبرایی رو کار کنین؟
مزدشت
|
Norway
|
۱۴:۳۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۰
شما جدا سطح فکر مخاطبانتون را تا این حد نازل ارزیابی کردین؟ ابتدا صحبت از یک سی دی فتنه گرانه میکنید. بعد بلافاصله این خبر رو میچسبونید به خبر یک سالنامه (که این سالنامه محتوای انحرافی هم نداره) هر ساله تو تهران و شهر های دیگر هم چاپ شده و خواهد شد. و در نهایت میخواهید نتیجه بگیرید بهد از یهودی ها و بهایی ها اینبار باید به جون زرتشتی ها افتاد؟ من به عنوان یه مسلمان میپرسم:یعنی تو کشور ما زرتشتی ها حتا حق چاپ یک سالنامه رو هم ندارن؟ تعجب میکنم که در پایان خبر چرا ننوشتین م..... پشت این قضیه است؟ شما که استاد اتهام زدن و توهم توطئه هستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷
۰
۰
زرتشت دین یکتاپرستی نبوده هرچند الان ادعای یکتاپرستی میکنن.