۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

پژو زیر چرخ کامیون رفت و 4 کشته داد

یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده بیجار - زنجان در برخورد شاخ به شاخ با کامیون به زیر چرخ های این خودرو سنگین کشیده شده و حادثه بسیار تاسف بار و تلخی را رقم زد.
کد خبر : ۱۹۹۱۵۱
صراط: یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده بیجار - زنجان در برخورد شاخ به شاخ با کامیون به زیر چرخ های این خودرو سنگین کشیده شده و حادثه بسیار تاسف بار و تلخی را رقم زد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: رانندگی خودرو سواری را پسر خانواده برعهده داشت که به خاطر تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز از خودرویی که خود در حال سبقت بود نه فقط جان خود را از دست داد بلکه سه عضو دیگر خانواده که شامل مادر و دو دختر بودند را نیز به کام مرگ برد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه روز چهارشنبه ساعت 10/18 دقیقه در کیلومتر 40 محور زنجان - بیجار رخ داد که با چنین مرگ دلخراشی تمام شاهدان صحنه تصادف را سخت متاثر و اندوهگین کرد.

وی اظهار کرد: در این سانحه دلخراش رانندگی ، خودرو سواری پژو پارس کاملا زیر کامیون بنز باری رفته بود که برای بیرون کشیدن خودرو و کشته شدگان به ناچار از دو دستگاه 'لودر' استفاده شد تا با بلند کردن کامیون از روی خودرو له شده عملیات امدادی انجام شود.

شیرمحمدی یادآور شد: روزانه ماموران پلیس راه زنجان در قالب هفت تیم در محور ارتباطی زنجان - بیجار مشغول گشت زنی هستند تا امنیت جاده ای در این محور را برای رانندگان و مسافران عبوری تامین کنند ولی متاسفانه برخی رانندگان به دور از چشم ماموران و با عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، حادثه ساز می شوند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: متاسفانه در این حادثه تلخ و ناگوار، سه زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.

دکتر سیدرضا موسوی زاده ، افزود: دو دستگاه آمبولانس این مرکز از پایگاه های 'زرین آباد' و پایایی' زنجان برای رسیدگی و انتقال مصدومان احتمالی این حادثه به محل حادثه اعزام شدند ولی راننده و سه سرنشین خودرو سواری بر اثر شدت تصادف در دم فوت کرده بودند.
منبع: ایرنا