۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

دستگیری سارقان همه‌کاره گلستان

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از کشف 33 فقره سرقت در راستای طرح عملیاتی فجر در قالب طرح مبارزه با سرقت منزل و اماکن خصوصی خبر داد.
کد خبر : ۱۹۹۱۷۹
صراط: سرهنگ محمدرضا اکبری در این‌باره گفت: طرح عملیاتی فجر با موضوع برخورد با سارق منزل، مغازه و اماکن خصوصی با بسیج تمامی امکانات و نیروها به مدت دو روز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد و در اجرای این طرح ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در سطح شهر گرگان شدند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری و انتقال دو متهم به مقر انتظامی گفت: پس از بازجویی از دو متهم به اسامی « ر » و « ف » و انجام تحقیقات تخصصی از آنها متهمان به 10 فقره سرقت منزل ، 11 فقره سرقت اماکن خصوصی، هفت فقره سرقت مغازه و پنج فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت، گفت: تعدادی از اموال و وسائل مسروقه نیز به مالبختگان تحویل داده شد.

اکبری با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده اظهارکرد: دو متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا و پس از آن راهی زندان شدند.