۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
سفر نماینده سرمایه‌دار فوتبال به آلمان

چرخش حسین هدایتی از لالیگا به بوندس‌لیگا؟ +عکس

بر اساس اخبار دریافتی صراط، احتمال خرید باشگاه اسپانیایی ختافه از سوی هدایتی کمرنگ تر شده و شاید در روزهای آتی خبر خرید یک باشگاه آلمانی حاضر در بوندس لیگای یک توسط هدایتی، فوتبالدوستان را شوکه کند.
کد خبر : ۱۹۹۲۰۳
گروه ورزشی صراط - با مسکوت ماندن پروژه خرید ختافه اسپانیا توسط حسین هدایتی، شایعه خرید یک باشگاه آلمانی به جای این تیم قوت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی صراط، حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین که تا کنون چند بار پیشنهاد خرید پرسپولیس را نیز مطرح کرده بود، چندی پیش اعلام کرد ‌"پس از صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه ختافه داشتیم تصمیم گرفتیم به عنوان سرباز ایران جاپایی را در فوتبال اروپا باز کنیم تا در راستای باشگاه‌داری در اینباره پس از استعدادیابی که خواهد شد ایرانی‌هایی که مستعد هستند به جای حضور در حوزه خلیج فارس به فوتبال اروپا روند و در تیمی که برای یک ایرانی هست بازی کنند."

هدایتی پس از آن گفت که قرار است طی یک ماه آینده مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و وحید هاشمیان از سوی او به اسپانیا سفر کنند  و در این مورد توافقات قطعی را به عمل آورده و سهام این باشگاه را خریداری کند.

ماجرا تا جایی پیش رفت که علی دایی سفر خود به مشهد را در نیمه راه رها کرد و برای مذاکره با هدایتی در خصوص خرید بخشی از سهام ختافه به تهران برگشت. هدایتی ضیافتش را با مدیران ختافه که به تهران سفر کرده‌ بودند، در هتل آزادی ترتیب داد که از کارلوس کی‌روش تا مصطفوی، پیروانی، پروین، علی دایی، مهدوی‌کیا و حتی رویانیان در این ضیافت حاضر بودند.

او روز اول مهرماه اعلام کرد که "ما بعد از جلسه‌اي كه با مديران ختافه داشتيم به توافقات خوبي دست پيدا كرديم و ان‌شا‌ءا... ظرف 20 روز  آينده به اتفاق يك تيم مديريتي، فني و حقوقي به اسپانيا سفر مي‌كنيم تا رسماً قراردادمان را ببنديم."

با این وجود، بر اساس اخبار دریافتی صراط، احتمال خرید این باشگاه اسپانیایی از سوی هدایتی کمرنگ تر شده و شاید در روزهای آتی خبر خرید یک باشگاه آلمانی حاضر در بوندس لیگای یک توسط هدایتی، فوتبالدوستان را شوکه کند.

این باشگاه آلمانی احتمالا یکی از دو تیم ماینتس یا آینتراخت فرانکفورت خواهد بود. ماجرا تا اندازه ای جدی است که هفته گذشته محمد خروطی یکی از نزدیکان حسین هدایتی برای تماشای بازی این دو تیم آلمانی در بوندس لیگا و احتمالا مذاکرات پشن پرده ، به این کشور سفر کرد.

فروتی/////

محمد خروطی یکی از نزدیکن حسین هدایتی مسابقه آینتراخت فرانکفورت و ماینتس در هفته پنجم بوندس لیگا را از نزدیک تماشا کرد

فروتی/////

خروطی یکی از نزدیکان هدایتی است که هنگام مالکیت هدایتی بر تیم گهر درود و ملوان بندر انزلی از سوی او به عنوان مدیرعامل گهر و رئیس هیات مدیره ملوان نیز انتخاب شده بود.

چرخش حسین هدایتی از لالیگا به بوندس‌لیگا؟ +عکس
محمد خروطی در کنار حسین هدایتی

مسابقه آینتراخت فرانکفورت  و ماینتس از هفته پنجم بوندس لیگای آلمان روز سه شنبه یکم مهر در شهر فرانکفورت برگزار شد و با نتیجه دو به دو به تساوی انجامید. گفتنی است مهدی مهدوی کیا یکی از طرف های هدایتی برای مشاوره، در سال های 86 تا 88 سابقه عضویت در آینتراخت فرانکفورت را دارد و 32 بار پیراهن این تیم را بر تن کرده است. تیم ماینتس نیز تا کنون دو ایرانی شامل سرژیک تیموریان و سیروس دی محمدی را در عضویت خود داشته است.
نظرات بینندگان
متوسلیان دوست امین
|
-
|
۱۳:۲۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۲۴
۱۱
فوتبال ایران را باید تعطیل کرد با این اوضاع !