۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

گل‌محمدی: فوتبال ۱۰۰ دقیقه است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم بازی با گسترش فولاد تبریز برای بازیکنان ما درس عبرت شود.
کد خبر : ۱۹۹۲۷۳
صراط: یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی سختی را در پیش داریم. با توجه به عملکردمان نیاز به کسب پیروزی مقابل استقلال داریم. احساس می‌‌کنم فردا دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: باید خیلی بهتر کار کنیم. جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار داریم در حد ما نیست و باید با کسب نتایج بهتر در جدول بالا بیاییم.

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود در مورد شکست تیمش مقابل گسترش فولاد در دقایق پایانی،‌ خاطر نشان کرد: دیگر فوتبال 90 دقیقه نیست و فوتبال 100 دقیقه شده است. بچه های ما در برخی دقایق بازی کمترین تمرکز را دارند. باید فردا تمرکز داشته باشیم و با فکر و تمرکز بالا بازی کنیم. بازی قبلی مقابل گسترش فولاد ما می‌توانستیم گل‌های سوم، چهارم و پنجم را هم بزنیم اما بچه ها احساس کردند پیروز شدند و دیگر بازی را جدی نگرفتند.

وی افزود: من از بازیکنان خواستم کار خودشان را بکنند و فکر نتیجه نباشند امیدوارم بازی با گسترش فولاد درس عبرتی برای ما باشد برای بازی های بعد که خوب کار کنیم.

سرمربی ذوب آهن در ادامه در مورد مسئله داوری، خاطرنشان کرد:‌امسال مشکلات زیادی از سوی داوری داریم. شما دیدید در بازی مقابل پیکان هم که پیروز شدیم طبق نظر کارشناسان برنامه نود 2 پنالتی برای ما گرفته نشد البته همه این اشتباهات سهوی است. در 6 بازی از بحث داوری لطمه خوردیم این برای یک تیم خیلی سخت است و به بازیکنان فشار می‌آید. امیدوارم داوران دقت بیشتری داشته باشند تا دیگر از این مسئله لطمه نخوریم.

وی در پایان گفت: در بازی قبلی اشتباه فردی زیاد بود. در برخی دقایق اگر بهتر تمرکز کنیم این مشکلات به وجود نمی‌ آید.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم