۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

انتقاد شدید ویسی از داور

سرمربی استقلال خوزستان در حالی‌که خصومت داور دیدار مقابل پرسپولیس را عامل اصلی شکست تیمش می‌دانست، انتقادات شدیدی را نسبت به داوری بازی‌های تیمش مطرح کرد.
کد خبر : ۱۹۹۲۹۸
صراط: عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پایان دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز با انتقاد شدید از داوری این دیدار مدعی شد: این داور با من خصومت شخصی دارد و به همین خاطر امروز نتیجه را در این دیدار واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: ذهنم در مورد بازی و مسائل فنی کار نمی‌کند. ما امروز تیم برتر مطلق بودیم و در تمام نقاط توپ را در اختیار داشتیم. اگر کمیته داوران و فدراسیون و سازمان لیگ من را احضار نمی‌کنند باید بگویم داور این دیدار کارمند سازمان ورزش است و پرسپولیس نیز تحت نظر این سازمان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: به چند دلیل نباید این داور را برای این دیدار انتخاب می‌کردند. داور دیدار امروز با من خصومت شخصی دارد. او کارمند کمیته آموزش است و بارها مانع کار نشدن پرونده من شده است. من بیش از ده بار به آقایان محصص و احسانی زنگ زده‌ام و در مورد کارشکنی این شخص اعتراض کردم.

ویسی با بیان این ادعا که داور دیدار امروز، در دیدار استقلال خوزستان مقابل فولاد نیز برای تیمش کارشکنی کرده بود، گفت: در آن دیدار هم بازیکن ما را اخراج کرد و یک کارت قرمز به بازیکن ما داد. امروز هم داور دیدار اصلا پنالتی را ندید و در یک صحنه هم باید سوشا مکانی دروازبان پرسپولیس را اخراج می‌کرد. این داور خطاهای مسخره‌ای را برای ما گرفت و سبب شد ضدحملات ما خوابانده شود.

وی با بیان مجدد این مطلب که "داور دیدار امروز با من خصومت شخصی دارد"، اظهار کرد: بحث من اصلا فوتبالی نیست. داور امروز اعصاب ما را خراب کرده بود و تلاش می‌کرد پرسپولیس را از بحران خارج کند. ما بارها اعتراض خود را به کمیته داوران اعلام کردیم و نامه محرمانه‌ای را به فدراسیون در مورد قضاوت‌ها نوشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم که جباری با من خصومت شخصی دارد. من بارها مدارکم را برای حضور و دیدن دیدارهای تیم‌های اروپایی به کمیته آموزش داده‌ام اما ایشان نامه‌های من را رد نکرده است.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم