۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

اعطای نشان ویژه فیلم مقاومت به نصرالله

در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، نشان ویژه این رویداد هنری به سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان به عنوان اسوه مقاومت اهدا شد که فرزند وی این نشان را از جانب پدرش دریافت کرد.
کد خبر : ۱۹۹۳۰۵
صراط: در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت که امشب سوم مهرماه با حضور چهره های سیاسی و سینمایی در برج میلاد برگزار شد، نشان ویژه این جشنواره به سید حسن نصرالله به عنوان اسوه مقاومت تعلق گرفت که فرزند ارشد وی که در این راسم حضور داشت این نشان را دریافت کرد.

در این بخش از مراسم اختتامیه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا نقدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج، محمد جباری مدیر عامل بنیاد روایت و محمد علی خزایی دبیر جشنواره فیلم مقاومت روی صحنه آمدند تا نشان ویژه مقاومت را به فرزند سید حسن نصرالله اهدا کنند.

در ادامه سید عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در ایران به همراه فرزند سید حسن نصرالله برای دریافت نشان مقاومت این مبارز لبنانی روی صحنه آمدند.

فرزند ارشد سید حسن نصرالله پس از دریافت نشان مقاومت از جشنواره ای به همین نام گفت: همیشه عادت داریم مورد لطف مردم ایران و حکومت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای قرار بگیریم.

وی در پایان افزود: خوشحالم این جایزه را از ملت شهید پرور ایران دریافت می کنم.

منبع: مهر