۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
عادی‌سازی روابط پیشکش!

لیاقت آمریکا و انگلیس همان شعار "مرگ" است

با گذشت زمان، انگلیس نشان داد که نه تنها عادی‌سازی روابط با این کشور، امری نامعقول است بلکه روباه پیر در کنار هم‌پیمان دیرینه‌اش آمریکا، همچنان مستحق شعار مرگ است.
کد خبر : ۱۹۹۴۴۷
گروه سیاسی صراط - اظهارات گستاخانه دیوید کامرون در سازمان ملل درباره ایران، درست بعد از دیدار تاریخی(!) با حسن روحانی حتی اصلاح طلبان و سازشکاران داخلی موافق رابطه با روباه پیر را هم ناامید کرد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، زیاده خواهی نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل در حالی مطرح شد که بسیاری از تحلیلگران غربگرای داخلی دیدار او با روحانی را اتفاقی بزرگ در جهت برقراری روابط با این کشور و نیز گامی در جهت حل پرونده هسته ای ارزیابی کرده بودند.

بر این اساس، حتی برخی از این خوشبینان داخلی، ساده لوحانه دیدار مذکور را مقدمه ای بر نزدیکی ایران به آمریکا و حتی ملاقات روحانی با اوباما دانستند.

با این وجود، کامرون بعد از دیدار با روحانی در جمع سران کشورها همان زیاده خواهی‌های پیشین کشور خود در خصوص پرونده هسته ای و نیز ادعاهای حقوق بشری و حمایت ایران از تروریسم تکرار کرد تا معلوم شود روباه پیر نه تنها در مواضع خود نسبت به ایران تغییری نداده بلکه با شدت بیشتری علیه کشورمان موضع گیری می کند.

کامرون در حالی غربگرایان داخلی را ناامید و روسیاه کرد که دولت تدبیر و امید از زمان آغاز به کار خود در تلاش برای عادی سازی روابط با انگلیس اقدامات فراوانی را انجام داده است.

غربگرایان و سازشکاران داخلی البته سال ها قبل نیز در زمانی که هنوز روابط ایران و انگلیس به سطح کنونی تنزل نیافته بود، پیشنهادهایی مبنی بر حذف شعار "مرگ بر انگلیس" را در سر می پروراندند.

حال با گذشت زمان، انگلیس نشان داده است که نه تنها عادی سازی روابط با این کشور در شرایطی که هیچ تغییری در مواضع خود ایجاد نکرده، امری نامعقول است بلکه روباه پیر در کنار هم پیمان دیرینه اش آمریکا، همچنان مستحق شعار مرگ است.

نظرات بینندگان
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۶۱
۳۷
من ازالتماس دولت مردان دردیدار با کامرون وسپس ضایع شدن انها در سخنرانی کامرون،درسازمان ملل خنده ام گرفت چون دولت مردان اگر مواضع ملت شریف ایران را اجر میدادند وانها را اعلام می کردند اینقدر سرخورده نمی شدند،درواقع سزای کسی که مواضع ملت انقلابی راسبک بشمارد همین است یعنی ضایع شدن!
متوسلیان دوست امین
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۴۴
۴۰
دولت تدبیر و امید دست از این دیدارها برنخواهد داشت چراکه ماهیت این دولت .........
سال دیگه هم همین آَ و همین کاسه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۴۰
۲۵
اگر مردم مسلمان می گویند مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس ،بچه که نیستند ندانند امریکا شخص نیست بلکه اشاره به سیاست های جاه طلبانه با خوی وحشی گری است که دائما سایرین را وحشی به حساب می آورند ودر کشورهایشان از آنها حق توحش می گیرد.منظور این است که مراقب باشیم فریب سیاست پر از مکر اینها را نخوریم .امام خمینی فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است .و مردم فهیم ایران سالهاست که انگلیس را به روباه پیر مکار می شناسند .مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر انگلیس .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۴۴
۳۶
لعنت خداوند بر شما باد که نقد خود را رها کرده،چشم به نسیه دشمن دوخته ایید.
کشوری که سید علی خامنه ایی دارد ذلت ندارد ای ...........

دلامان خون شد از این همه خفت و ذلتی که شما به ارمغان آوردید حال این تف سر بالا را چه کنیم وای برما.....
من نه بسیجی ام نه غربگرا
من تنها انسان آزاده ایی (بسیجی به معنای واقعی)هستم که خواستم شما را از خوابی که خود را به آن زده ایید بیدار کنم هر چند که کار بیهود هایی است ولی باز کمی دلم را آرام می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۵۴
۲۶
مرگ بر انگلیس خبیث و روباه پیر مرگ بر امریکای جنایتکار.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳
۵۴
۲۸
سلام
مرگ بر انگلیس
مرگ بر مستکبر
مرگ بر هر دولتی که می خواهد دولتها مردمان کشورهای دیگر را تحقیر و تضعیف کند