۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

کلاهبرداری 3 میلیاردی دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: کلاهبردار دو میلیارد و830 میلیون تومانی با 32 شاکی توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شد.
کد خبر : ۱۹۹۴۶۰
صراط: سرهنگ علیرضا مرزبانی رییس پلیس آگاهی کرمانشاه گفت:در پی ارسال یک فقره پرونده از کلانتری 22 کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

رییس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود : شاكی در تحقیقات انجام شده گفت در  15مهرماه سال 92به استناد مبایعه نامه یك قطعه زمین به متراژ 200 متر مربع به ارزش600 میلیون ریال  را از متهم که دارای مشاور املاک در شهرک ظفر کرمانشاه است خریداری کرده، در صورتی که متوجه شدم زمین متعلق به وی نبوده و اقدام به فروش مال غیر کرده است .

وی ادامه داد : استعلامات به عمل آمده حاکی از صحت اظهارات شاکی داشت و در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم  یک ماه گذشته مشاوره املاک خود را تعطیل و به اتفاق خانواده به نقطه نامعلومی نقل مکان کرده اند.

سرهنگ"مرزبانی "تصریح کرد : در خلال رسیدگی به پرونده 32 شاکی با ارائه دادخواست جداگانه به این پلیس مراجعه و از متهم متواری به اتهام فروش مال غیر و تحصیل مال نامشروع اعلام جرم کردند .

وی افزود : با بکارگیری منابع و مخبرین و بهره گیری از امکانات فنی محل اختفاء متهم در شهریار تهران ردیابی و با تعقیب شبانه روزی نهایتاً محل سکونت وی در شهر زیبا، دهکده المپیک شناسایی و در یک عملیات پلیسی،متهم دستگیر و جهت رسیدگی به جرایم به کرمانشاه انتقال داده شد .

سرهنگ مرزبانی خاطر نشان کرد: تاکنون مبلغ دو میلیارد و830 میلیارد تومان کلاهبرداری این متهم میلیاردی ثابت شده است .