۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

کواچ: 14 طبقه را 2 بار بدون آسانسور رفتم

من هم مانند بازیکنان خسته هستم اما وجود انگیزه باعث شده این خستگی در عملکرد ما تاثیر نداشته باشد. اگر امروز چهره‌ام خسته است برای این است که دو بار 14 طبقه را بدون آسانسور رفته‌ام تا به محل اقامت برسم.
کد خبر : ۱۹۹۴۹۸
صراط: سرمربي تيم ملي واليبال گفت: من هم مانند بازيکنانم خسته هستم اما انگيزه‌اي که در بين ماست قطعا باعث مي‌شود که قهرمان بازي‌هاي آسيايي شويم.

اسلوبودان کواچ بعد از پیروزی آسان والیبالیست‌های ایران برابر مالدیو اظهار کرد: ایجاد انگیزه برای بازیکنانم در دیدار برابر مالدیو بسیار سخت بود. سعی کردیم که در این دیدار بدون فشار بازی کنیم تا در مسابقه‌های آینده که سخت‌تر و مهم‌تر می‌شود آسیب دیدگی نداشته باشیم.

او ادامه داد:‌ از بازیکنان خواستیم که بازی خودشان را انجام بدهند و از هیچ نظر روی خودشان فشار نیاورند.

کواچ درباره خستگی ملی‌پوشان بعد از رقابت‌های جهانی تصریح کرد: من هم مانند بازیکنان خسته هستم اما وجود انگیزه باعث شده این خستگی در عملکرد ما تاثیر نداشته باشد. اگر امروز چهره‌ام خسته است برای این است که دو بار 14 طبقه را بدون آسانسور رفته‌ام تا به محل اقامت برسم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره انتظار قهرمانی از تیم ملی در اینچئون گفت: این انتظار وجود دارد که ایران قهرمان بازی‌های آسیایی شود اما ما به تمام حریفان‌مان احترام می‌گذاریم. اختلاف سطح بازی‌های آسیایی با مسابقه‌های جهانی زیاد است و با این حال بازیکنان قدرتمند ما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرند. آنچه که الان اهمیت دارد این است که تمام بازیکنان آسیایی می‌خواهند با ملی‌پوشان ایران عکس یادگاری بگیرند. ما کیفیت خوبی داریم و با این انگیزه‌ای که من در بچه‌ها می‌بینم می‌توانیم قهرمان شویم.

او در پایان گفت: ژاپن و کره جنوبی حریفان خطرناکی هستند که باید در ادامه مسابقه‌ها مراقب آن‌ها باشیم.
منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم