۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

وضعیت سلامت راننده مصدوم رالی خاورمیانه

روز دوم رالی خاورمیانه با مرگ نقشه خوان تیم سایپا و جراحت راننده آغاز شد اما خوشبختانه راننده از بیمارستان ترخیص شده است.
کد خبر : ۱۹۹۵۱۹
صراط: در حالی که دیروز رالی خاورمیانه به میزبانی شیراز روز اول خود را سپری می‌کرد، بر اثر واژگونی خودروی تیم سایپا 2 نفر دچار حادثه شدند.

ساعت 9:30 دیروز در تست نخست روز دوم که در شمس‌آباد مرودشت برگزار شد، خودروی تیم سایپا پس از پرش یکی از مسیرها در هنگام نشستن دچار حادثه شد، به‌گونه‌ای که راننده و نقشه‌خوان به شدت آسیب دیدند.

بر اساس گزارش اورژانس کشور، آرش رامین یکتا نقشه خوان تیم سایپا به علت جراحات وارده به سرعت به بیمارستان شهید رجایی منتقل شده اما پس از معاینه پزشکان متوجه می‌شوند که این فرد در دم دچار مرگ مغزی شده است.

همچنین حسین قدسی راننده این خودرو نیز پس از عکسبرداری رادیولوژی بدون شکستگی در جوارح تشخیص داده شد و با رضایت خویش از بیمارستان مطهری مرودشت ترخیص شده است.

به گفته مجتبی خالدی، مدیر کنترل هماهنگی بحران وزارت بهداشت، پزشکان و متخصصان ارتوپدی، جراح عمومی و طب اورژانس به علت برگزاری مسابقات رالی به صورت 24 ساعته در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه حاضر هستند.

منبع: فارس