۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

نامه جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به نوبخت

جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواستار رعایت عدالت و رسیدگی به استخدامشان شدند.
کد خبر : ۱۹۹۵۸۶
صراط: پس از روی کار آمدن دولت یازدهم موضوع استخدام‌های دولتی دولت دهم و تمامی تشریفات مربوط به آزمون‌های استخدامی متوقف و برخی از آنان نیز ملغی شد.

در این راستا جمعی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری‌های کشور در نامه‌ای به محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات مربوط به پذیرفته شدگان این آزمون شد.

در بخشی از نامه این پذیرفته‌شدگان آمده است: «ما پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام استانداری‌ها مصوب برنامه پنجم توسعه بوده که مورد توافق مجلس قانونگذار و با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور به شماره مجوز 110/4550/دم مورخ  1390/12/21 بوده است و امید داریم در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نخبه‌پروری و عدالت استخدامی و توجه ویژه به امورات جوانان، شعار و خط مشی امید و عدالت رئیس جمهور شامل حال پذیرفته شدگان آزمون استخدامی باشد.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور طی روزهای گذشته عنوان کرده بود، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از سال آینده مشغول به کار شده و ردیف اعتباری آنها در بودجه سال 94 کل کشور پیش‌بینی خواهد شد.
منبع: فارس